Toimiva setti striimaukseen?

Liittynyt
11.11.2018
Viestejä
3


Morjensta.

Mulla on jo tässä jonkun aikaa ollut tarkotuksena päivittää itselle kunnollinen mylly. Oma rakas keskusyksikköni alkaa jo olla päivänsä nähnyt. Tässä olisi kaikki osat, mitä mulla on ollut ajatuksena hommata. Gigabyten 1080ti:n tilasin jo tuossa viikko sitten, joten näytönohjain löytyy jo.

En ole ikinä ennen koonnut tietokonetta tai ollut edes mukana kokoamassa, joten kaikki tietoni mitä tulee komponentteihin ja tietokoneen kokoamiseen ylipäätänsä tulee parin viikon intensiivisen nettilueskentelun pohjalta. Ajattelin siis, että olisi fiksuinta saada varmistusta asiasta paremmin tietäviltä kanssakulkijoilta.

Tarkoituksena mulla on tällä hetkellä pelata 1080p -resolla FPS pelejä, kuten mm. Overwatchia ja Quakea. Joskus tulevaisuudessa voisin siirtyä 1440p näyttöön tai parempaan, mutta tällä hetkellä kiinnostaa vain nuo FPS -pelit. Suurin syy miksi lähin ylipäätänsä tähän myllyprojektiin on se, että saisin pelattua minimissään 240fps hujakoilla striimatessa. 240hz näyttö mulla tulee hankittua myös lähitulevaisuudessa, mutta ajattelin odottaa vielä Mustaa perjantaita jos sieltä löytyis hyviä diilejä.

Elikkäs: onko tää toimiva setuppi mun käyttötarkoitukseen? Osien hinnoista tiedän sen verran, ettei ihan kaikkea kannata Jimssiltä tilata, mutta halusin ottaa screenshotin kokoonpanosta heidän sivullaan. Esimerkiks toi prossu ois ilmeisesti Gigantissa halvempi. Saksalaisista sivustoista mulla ei ole hirveästi tietoa ja niitä en ole vielä kolunnut. Oisko heittää jotain vinkkejä myös siis sivustojen kannalta et mistä kannattaa tilata?

Kiitos ja kumarrus jo näin etukäteen vastauksista!
 
Viimeksi muokattu:

wex

Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
31
Oma mylly lähes identtinen, mutta 1070:llä: 1080p60 Twitchiin rullaa nätisti ~1,5-2% kuormalla ilman droppeja.
 
Liittynyt
11.11.2018
Viestejä
3
Oma mylly lähes identtinen, mutta 1070:llä: 1080p60 Twitchiin rullaa nätisti ~1,5-2% kuormalla ilman droppeja.
Oolrait, eli toisin sanoen toi setuppi pitäis olla enemmän kuin riittävä. Mietin kans tota virtalähdettä, onko toi vähän overkill? Jimssillä ne ehotteli mulle tommosta. Ajattelin myös, että tota prosessoria vois ylikellottaa johonki 4,9-5,0ghz, koska ilmeisesti se pitäis onnistua suhteellisen helposti. Oiskohan toi virtalähde ylikellotusta ajatellen hyvä?

Muistit mietityttää kans. Onkohan toi 3200mhz cl16 riittävä?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 221
Viestejä
4 228 812
Jäsenet
71 187
Uusin jäsen
kyynel

Hinta.fi

Ylös Bottom