Toimiva paketti?

Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
7
Hei, tahtoisin vähän muiden mielipiteitä onko tämä toimiva paketti. Ostan kaikki verkkokauppa.comista sen takia, koska heillä on (nopea) kasauspalvelu.

Käytän konetta pääasiassa vaativaan nettiselailuun, eli satoja eri selaimella on about helposti satakin välilehteä päällä, videoiden ja eri esitysten (powerpoint) katseluun/tekoon, CAD-suunnitteluun, 3D-suunnitteluun (ei tosin ihan täysin raskasta) ja joskus jotain pelejä tulee pelailtua, erityisesti vanhoja mutta myös uudempia simulaattoripelejä, ja tämän takia minulla on myös dvd-asema ko. koneessa mukana, kai se toimii (ja mahtuu tietty koppaan?)? En ole kuitenkaan pelien himopelaaja enkä minulle merkitse se, että peli on fps pyörii maksimilla.

Ainoa ongelma on tosiaan virtalähde, mikä virtalähde kannattaisi ottaa verkkokauppa.comista? CPU:n cooleria myös mietin, lähinnä kokorajoitusten suhteen.


Tässä linkki ostoskoriin: Verkkokauppa.com
Screenshot_2020-05-.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.01.2018
Viestejä
80
Emolevy aika kallis, ellei prosessorin päivitys ole mielessä.

Verkkokaupassa voi olla nopea kasaus, mutta näyttää siltä, että ainoa alle 150€ virtalähde heti saatavissa on tämä.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
7
Sitä vähän mietinkin, että vähä pelivaraa pitäisi olla, jotta voisi päivittää prossun tulevaisuudessa.

Tosiaan pohdin kyllä sitäkin, että ostaisin ulkoisen dvd-aseman tuon sisäisen tilalle. Saattaisi olla helpompi ratkaisu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
353
Eikös ne aika nopeaan kasaile myös jimssillä?
SSD näyttäisi puuttuvan paketista, Sanoisin että se on ainakin ehdoton.
Jäähy aika muhkea 3600:selle ja uskoisin että nätimpiäkin koteloita tuohon hintaan löytyisi (Nvm jos itse tykkäät tietenkin)
1660 superia saa 50€ halvemmalla.

Ei näköjään jimssillä ole ollenkaan sisäisiä dvd asemia, uskoisin ulkoisen ajavan asiansa. Virtalähteestä sen verran että ota 650w goldi, eipähän tarvitse tulevaisuudessa sitä vaihdella.

ASRock B450M-HDV-R4.0 + Ryzen 5 3600 + 16GB DDR4 3200MHz + 500GB CS3030 M.2 SSD-levy (Bundletarjous!) - 429,00€

Tuossa olisi aika hyvä pohja.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
7
Eikös ne aika nopeaan kasaile myös jimssillä?
SSD näyttäisi puuttuvan paketista, Sanoisin että se on ainakin ehdoton.
Jäähy aika muhkea 3600:selle ja uskoisin että nätimpiäkin koteloita tuohon hintaan löytyisi (Nvm jos itse tykkäät tietenkin)
1660 superia saa 50€ halvemmalla.

Ei näköjään jimssillä ole ollenkaan sisäisiä dvd asemia, uskoisin ulkoisen ajavan asiansa. Virtalähteestä sen verran että ota 650w goldi, eipähän tarvitse tulevaisuudessa sitä vaihdella.

ASRock B450M-HDV-R4.0 + Ryzen 5 3600 + 16GB DDR4 3200MHz + 500GB CS3030 M.2 SSD-levy (Bundletarjous!) - 429,00€

Tuossa olisi aika hyvä pohja.
Jimssillä valitettavasti menee kolmen-neljän viikon päähän kovan työkiireen vuoksi. VK:stä tulee nopeammin.

Kotelo on valittu sen mukaan, että sisäinen dvd-asemalle löytyy paikka. Nyt kun sitä ei ole, niin voi olla mikä tahansa, minulle ei tietenkään tyylikysymys ole tärkeä, vaan lähinnä se, että kone toimii ja ilma pyörii.
 

E.T

Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
6 254
Sitä vähän mietinkin, että vähä pelivaraa pitäisi olla, jotta voisi päivittää prossun tulevaisuudessa.
Ei tuon prossu-VRM on oleellisesti parempi kuin paljon halvemmissa MSI:n B450 laudoissa kuten Tomahawkissa.
B450:ssä loistamisen jälkeen MSI lähti ratsastamaan maineella ja copypastasi saman VRM:n puoleen X570 mallistosta tehden niistä ala-arvoisia hintaisikseen.
MSI B450 TOMAHAWK MAX AM4 ATX-emolevy 124,90

Prossujäähy on tolkuttoman yliampuva lähtötason prossulle.
Fera 3 olisi enemmän kuin hyvä.
SilentiumPC Fera 3 HE1224 v2 -prosessorijäähdytin 28,90

Säästyneellä sitten SSD, ettei aina tarvitse pitää välipalataukoja konetta odotellessa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 494
Viestejä
4 164 209
Jäsenet
70 416
Uusin jäsen
giantaxe

Hinta.fi

Ylös Bottom