Toimistokäyttöön tietokone ja kaksi näyttöä

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
702
Hei,

Olen tässä yrittänyt etsiä tietokonetta mikä tulisi lähinnä toimisto käyttöön, sekä mahdollisesti myös satunnaisten suoratoistolähetyksien seurantaan. Sellainen setti mikä olisi vähähuoltoinen.

Jimmsin valmispaketteja olen hieman tutkinut esim: Jimm's Economy Servant -pelitietokone - 439,00€ mutta mietin että saisikohan samalla hinnalla kasattua erikseen setin? keskusmuistin vähyys kanssa arveluttaa.

Tarvitsisi myös kaksi näyttöä hankkia ja silmään pisti BenQ 24" GL2480, 75Hz Full HD -pelimonitori, musta (Tarjous! Norm. 139€!) - 104,90€

Mutta mahtaako näitä saada edes kiinni kyseiseen valmispakettiin, vai olisiko parempi hankkia erillinen näytönohjain, mikä kyllä suosisi itse kasamaan koko pakettia.
 
Liittynyt
11.02.2017
Viestejä
621
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
702
Tämmöisen setin saisi mukavasti näytön taakse VESA kiinnitykseen mountattua, jolloin näkyvillä on vaan näytöt. Tehokkaampi prosessori ja tuplat muistia ja keskusmuistia vrt jimmssin valmiiseen pakettiin :)
Kiitoksia ehdotuksista. Tämä näyttää kyllä hyvältä setiltä, ei taida tuolla hinnalla (150 e) saada normi emolevyä sekä pientä koteloa.
Mahtaakohan nuo linkkaamani näytöt olla sopivia, vai saisikohan muualta halvempia ns. Perus näyttöjä.
Amd prossu kyllä näyttää ihan jees peliltä.

Tämän kanssa pitää huomioida että wifi moduuli ja vesa kitti myydään erikseen.
ASRock Deskmini VESA Mount Kit - 19,90€
ASRock ASRock Deskmini WiFi Kit - 29,00€
Kiitoksia tiedosta. Tarvitsee tämä pitää mielessä jos kyseiseen settiin päädyn.
 
Liittynyt
26.06.2020
Viestejä
1 299
On varmasti hyvät perusnäytöt. Kaksi 24" näyttöä toimii toimistokäytössä mukavasti. Tuossa linkkaamassani emossa on 1 hdmi ja 1 dp ja vga liitännät, kannattaa ostaa toiseen näyttöön sitten hdmi->display port kaapeli. Esim tämmönen
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 877
Oletko siis ostamassa konetta yksityiskäyttöön ns. toimistokoneeksi vai yrittäjälle/pienyritykseen? Jos menee minkäänlaiseen yrityskäyttöön niin minusta ei pöytäkoneeksi kannata ostaa muuta kuin merkkikone jossa pitkä on-site -takuu. Voi maksaa vähän enemmän kuin itse osista kasattu mutta toivomasi vähähuoltoisuus on varma.

Linkkaamasi näyttö lienee TN-paneelilla, varmaan voisi katsella tarjontaa muillakin tekniikoilla. Toimistokäytössä tuskin huomaa eroa olipa vasteaika pelinäytön 1 ms tai muutaman ms:n enemmän.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
702
Oletko siis ostamassa konetta yksityiskäyttöön ns. toimistokoneeksi vai yrittäjälle/pienyritykseen? Jos menee minkäänlaiseen yrityskäyttöön niin minusta ei pöytäkoneeksi kannata ostaa muuta kuin merkkikone jossa pitkä on-site -takuu. Voi maksaa vähän enemmän kuin itse osista kasattu mutta toivomasi vähähuoltoisuus on varma.

Linkkaamasi näyttö lienee TN-paneelilla, varmaan voisi katsella tarjontaa muillakin tekniikoilla. Toimistokäytössä tuskin huomaa eroa olipa vasteaika pelinäytön 1 ms tai muutaman ms:n enemmän.
Hei,
Ihan yksityiskäyttöön on paketti tulossa. Taitaa nuo yritysläppärit olla melko hintavia, puhumattakaan näistä valmiista pöytäkonepaketeista.

Näyttöjä yritin katsella, mutta tässä olisi ainakin hyvät liitännät, ja muutenkin kaikki 24" näytöt olivat tuon satasen pintaan. Vai olisiko jotain parempaa näyttöä mitä suositella?
 
Liittynyt
26.06.2020
Viestejä
1 299
Tuo jimmssin näyttö on kyllä oikein hyvä hintaisekseen. Joskus tarjouksista saattaa löytää halvemmalla.
Kannattaa myös harkita tämmöistä, toimistohommissa on kiva jos toisen näytön saa pystyyn käännettyä. Esim exeliä on omasta mielestäni mukavampaa katsoa siten.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 147
Viestejä
4 192 903
Jäsenet
70 868
Uusin jäsen
Kaskii

Hinta.fi

Ylös Bottom