Toimiiko tälläinen setti? Pelikone 1500€.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja EnOle
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä tuo tuollaisenaankin vaikuttaa ihan soivalta peliltä. Käyttötarkoitus (pelit?) olisi kyllä hyvä tietää arvioidessa.
Ehkä vähän paremman näytönohjaimen laittaisin vielä kun muu puoli tarjoaa hyvin potkua.

Viimeksi muokattu:
Ihan ok paketilta näyttää. Samaa mieltä kyllä kuin El Chapo, näyttis vois olla astetta - tai pariakin - järeämpi, mikäli ei euroista ole kiinni.

Macho HR-02, tai edes paremman hinta/laatusuhteen omaava Fera3.

Kyllä tuo tuollaisenaankin vaikuttaa ihan soivalta peliltä. Käyttötarkoitus (pelit?) olisi kyllä hyvä tietää arvioidessa.
Ehkä vähän paremman näytönohjaimen laittaisin vielä kun muu puoli tarjoaa hyvin potkua.
Sen verran iso rahallinen hyppy GTX 1060 6GB ja 1070 välillä, että pysyn nykyisessä näytönohjaimessa. Näytönohjain on kuitenkin tarvittaessa helpompi päivittää, kuin prosessori.

Itse olen aika vastaavanlaista konetta tällä hetkellä suunnittelemassa ja Jimmsillä näyttää olevan tämmöinen prossu+emo+ssd m.2 paketti mikä on vähän halvempi kuin nuo sinun korissa olevat kamat. SSD on pienempi, mutta nopeampi.

Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, ATX -emolevy + Intel 8700K + 250GB 970 EVO + kuponki - 629,00€

Aika huonosti vaan taitaa olla noita prossuja saatavilla. Mietityttää myös, että olisiko nyt oiva hetki odotella josko ne uudet intelit tulisi lokakuussa myyntiin. Myös näyttiksia voi olla kohta käytettynä hyvin myynnissä kun noita 20xx vehkeitä alkaa saada kunnolla.

EDIT: Semmonen vielä että jos puhtaasti pelikäyttöön tulossa niin sillon laittasin I5 8400 ja vähä halvemman emon. Sulla jää sillon ~250€ enemmän rahaa näyttikseen ja saat enemmän pelitehoa koneeseen. 1060 -> 1080.

MSI GeForce GTX 1080 ARMOR OC -näytönohjain, 8GB GDDR5X - 579,00€

Viimeksi muokattu:
Itse olen aika vastaavanlaista konetta tällä hetkellä suunnittelemassa ja Jimmsillä näyttää olevan tämmöinen prossu+emo+ssd m.2 paketti mikä on vähän halvempi kuin nuo sinun korissa olevat kamat. SSD on pienempi, mutta nopeampi.

Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, ATX -emolevy + Intel 8700K + 250GB 970 EVO + kuponki - 629,00€

Aika huonosti vaan taitaa olla noita prossuja saatavilla. Mietityttää myös, että olisiko nyt oiva hetki odotella josko ne uudet intelit tulisi lokakuussa myyntiin. Myös näyttiksia voi olla kohta käytettynä hyvin myynnissä kun noita 20xx vehkeitä alkaa saada kunnolla.

EDIT: Semmonen vielä että jos puhtaasti pelikäyttöön tulossa niin sillon laittasin I5 8400 ja vähä halvemman emon. Sulla jää sillon ~250€ enemmän rahaa näyttikseen ja saat enemmän pelitehoa koneeseen. 1060 -> 1080.

MSI GeForce GTX 1080 ARMOR OC -näytönohjain, 8GB GDDR5X - 579,00€

Minulle merkkaa enemmän SSD:n koko, kuin nopeus.

Tietokoneen pääasiallinen käyttötarkoitus on pelaaminen. Itse ajattelin ottaa tehokkaamman prosessorin, koska näytönohjain on helpompi päivittää jos tulee tarve. I5 8400 kellotaajuus on aika pieni. Siitä on varmaan haittaa pelaamisessa?

Kiitos mielipiteestäsi. Niitä tarvitaan :)

U9EN3qv.jpg

Tällaiseen päädyin. Vieläkin saa heittää omia mielipiteitä jos haluaa. Onko kenelläkään varmuutta, tuleeko kaikki piuhat mukana?

Tuohan näyttää ihan hyvältä paketilta:)

Emon mukana tulee 2kpl SATA kaapeleita ja virtalähde sisältää omat kaapelinsa. Minun mielestä et tarvinne muuta?

1070 on +40% ja 1070ti +50% 1060:een verratessa. 8600K kellotettuna antaa 1080ti kanssa jonkun 10-25% lisää vauhtia 1080p-resolla, jos fps:ää ei rajoita 144:ään.

8600K:lle kannattaa ostaa kunnon jäähy, jos meinaa kellottaa. Macho tai Mugen 5 esimerkiksi.

1070 on +40% ja 1070ti +50% 1060:een verratessa. 8600K kellotettuna antaa 1080ti kanssa jonkun 10-25% lisää vauhtia 1080p-resolla, jos fps:ää ei rajoita 144:ään.

8600K:lle kannattaa ostaa kunnon jäähy, jos meinaa kellottaa. Macho tai Mugen 5 esimerkiksi.
En aio kellottaa ennen kuin tulee tarve. Sitten ostan kyllä paremman jäähdyttimenkin.

Evgan omilla sivuilla EVGA GeForce GTX 1070 Ti FTW2 GAMING + EVGA SuperNOVA 750 G3 Power Supply hintaan 489,9e. 1080 + virran saa 550e.

Statistiikka

Viestiketjuista
264 189
Jäsenet
75 370
Uusin jäsen
Henrysolox

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom