Tietokonekauppa.fi - sitä mitä tarvitset / Tietokonekauppa.fi oma ketju

Viestiketju alueella 'Yritykset, jälleenmyyjät ja yhteisöt' , aloittaja Tietokonekauppa.fi, 06.04.2017.

1. omenius

omenius

Rekisteröitynyt:
    27.06.2019
    Ankaraa palautetta kyllä täällä. Saas nähdä, laitoin oman tilauksen sisään tasan viikko sitten (toimitus luvattiin 4-10vrk) ja kerron myöhemmin että miten kaupat lutviintui. Hinta oli melko kilpailukykyinen, ryzen 3600, 16GB ramia ja B450M emo lähti hintaan 410€ joka oli n. 10€ edullisempi kun mitä löysin muualta nopealla vertailulla. Toistaiseksi palvelu on pelannut ihan kelvollisesti, tuli testattua asiakaspalvelua kun muutin tilaustani, vastaukset tuli 1-2 arkipäivässä.

edit: Tilannepäivitys. Tiedustelin tilauksen tilaa. Tänään on tasan kymmenen päivää kulunut tilauksen vireillepanosta ja tänään viimeistään tilauksen olisi pitänyt saapua alkuperäisen arvion mukaan. Kysymykseni uudesta arviosta toimituksen kestolle sivutettiin taitavasti ja minulle kerrottiin että "arviolta" tänään tukkuri lähettää heille tavaraa. Arvioidut toimitusajat siis todella ovat vain arvioita. Toistaiseksi vaikuttaa hyvältä kaupalta erittäin kärsivällisille henkilöille jotka haluavat säästää rahaa.

edit2: 31.7. paketti laitettu postiin.

edit3: Paketti noudettu seuraavana päivänä. Eli viisi päivää arvioidun toimitusajan jälkeen jos osaan laskea oikein. Mielestäni ihan kohtuullista.

Viimeksi muokattu: 03.08.2019
  2. raivoraitis

raivoraitis

Rekisteröitynyt:
    25.06.2018
    Itse olisin veronpalautuksista ostamassa parempaa 144hz, 500€ peli näyttöä, hinta.fissä olisi kaikista halvin tällä firmalla, mutta en uskalla ottaa mitään riskiä tämän firman kanssa, oli sen verran karua toimintaa. Onnea vaan kaikille kauppojen tekoon!

Viimeksi muokattu: 27.07.2019
  3. Alensia

Alensia Custom-titteli Make ATK Great Again

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Älä vaan avaa ranttiasi millään tavalla, tuollaisenaan postauksesi arvo on lähellä nollaa. Ettei jopa olisi aasiakas ollut väärässä tällä kertaa?

4. raivoraitis

raivoraitis

Rekisteröitynyt:
    25.06.2018
    Kyllä tälle firmalle pitää antaa palautetta huonoista toiminta tavoista, mua ei kiinnosta sun mielipitees pätkän vertaa, ite tiedän miten asiat meni.

Viimeksi muokattu: 27.07.2019
  5. WanhaPatu

WanhaPatu Suurmöyhentäjä

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Mutta kun me muut emme tiedä. Joten palautteesi painoarvo on meille aikalailla olematon.

Edit: Okei, edellisen sivun viestistä saikin vähän taustaa tälle.

Viimeksi muokattu: 28.07.2019
    Ragnarokkr ja Merkath tykkäävät tästä.
  6. raivoraitis

raivoraitis

Rekisteröitynyt:
    25.06.2018
    Ei millään pahalla tälle firmalle. Kerroin vaan omat ostokokemukseni. Mua ei noi vialliset näytöt haitannut, koska nehän vaihtoi ne, siitä plussaa heille, mutta jäi mietityttämään toi 14 vuorokauden palautusoikeus, kun se ei heitä koskennut. Ja että näytön saamisessa meni noin 2kk. Tämä asia on käsitelty mun kohdalta, se siitä sitten.

7. Algron28

Algron28

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Teillä oli joskus riipputaskukansioita myynnissä, on vissiin poistuneet valikoimista kun en löydä?