Tietokonekauppa.fi - sitä mitä tarvitset / Tietokonekauppa.fi oma ketju

Viestiketju alueella 'Yritykset, jälleenmyyjät ja yhteisöt' , aloittaja Tietokonekauppa.fi, 06.04.2017.

  1. Algron28

    Algron28

    Viestejä:
    1 299
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Voi prkl. Yritin teidän nettikaupasta tilata tavaraa ja kun yritin verkkopankilla maksaa tuli joku outo virheilmoitus. Pittää vissiin maanantaina soitella että miten nyt?
     
  2. RicoharD

    RicoharD

    Viestejä:
    62
    Rekisteröitynyt:
    25.01.2018
    Hei, minulla on tuollainen msi:n gtx 1080 gaming x plus ostettu 5/2017 ja huomasin, että kuitissa lukee takuun pituudeksi 12kk. Eikös näissä ole 36kk takuu? Ainakin nettisivuillanne Msi:n muilla näytönohjaimilla mainostatte 36kk takuuta. Tarviiko tuosta välittää? Oletan siis, että takuu on oikeasti tuo 36kk ostopäivästä?
     
  3. Tietokonekauppa.fi

    Tietokonekauppa.fi Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    72
    Rekisteröitynyt:
    04.04.2017
    Voi olla että Checkoutilla oli päivitys menossa.
     
  4. Tietokonekauppa.fi

    Tietokonekauppa.fi Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    72
    Rekisteröitynyt:
    04.04.2017
    Joo, valmistajan myöntämän takuun mukaan mennään aina.
     
  5. qnarkill

    qnarkill

    Viestejä:
    72
    Rekisteröitynyt:
    11.12.2017
    Saiskos kovaa tarjousta Gigabyte Gaming 7 TR4 kannalla, muualla näyttää olevan 100e halvemmalla.
     
    Tietokonekauppa.fi tykkää tästä.
  6. Tietokonekauppa.fi

    Tietokonekauppa.fi Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    72
    Rekisteröitynyt:
    04.04.2017
    Gigabyte Aorus X399 Gaming 7 TR4 hintaa on taas hieman alennettu.
     
    Signa tykkää tästä.
  7. Ollu

    Ollu

    Viestejä:
    1
    Rekisteröitynyt:
    25.07.2018
    Milloin tulisi perille Asrock ab350 pro4 emolevy jos tilaisin sen nyt?
     
  8. Tietokonekauppa.fi

    Tietokonekauppa.fi Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    72
    Rekisteröitynyt:
    04.04.2017
    Signa tykkää tästä.
  9. Abyss

    Abyss

    Viestejä:
    3
    Rekisteröitynyt:
    14.09.2018
    Ei kannattaa tilaa mitään tästä kaupasta sillä heillä ei ole minkälaisia kunno varastotila ja henkilökunta, suurin osa tuotteista ne tilaa toimittajilta ja siinä voi mennän 2vko ennenkuin saat se tuotte postista. Asiakaspalvelu todella hitaita, menee 2päivä että ne vasta viesteihin, todella pettynyt. Odotan yhän mum tilausta ram:ista jonka tilasin 12.9. jimms/komplett/proshop on niin paljon parempaa niin asiakaspalveluissa että tilaus käsittelyssä sekä toimitus ajoissa. Turhaa tilaa tästä ja odotta VITTU 2VKO jotta saat se Rami ja kaikki muut osat Saapuivat 4päivässä. Tää on kunno scammi liikkee, toimii välittäjänä eikä kuin kauppa, apinamaista touhua. kyllä mua vituttaa tässä ihan kunnolla, alkää perusta kauppa jos teillä ei ole yhtään varastoja.
     
    Viimeksi muokattu: 20.09.2018
  10. Tietokonekauppa.fi

    Tietokonekauppa.fi Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    72
    Rekisteröitynyt:
    04.04.2017
    Kiitos palautteestasi. Kyllä vastaamme viesteihin sekä puheluihin. Meillä on toimitusajat osassa pidemmät, sillä ne tulevat pienemmiltä toimittajilta. Toimitusajat ovat ilmoitettu tuotesivulla sekä ostoskorissa. Meillä on kivijalkaliike Turussa sekä varastot. Osa tuotteista kuitenkin tulee toimittajilta, tämä on kyllä ilmoitettu sivullamme.
     
  11. WanhaPatu

    WanhaPatu Suurmöyhentäjä

    Viestejä:
    765
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Perjantaina puoliltapäivin tilattu emolevy oli postin pakettiautomaatissa maanantaina ennen neljää. Tällä ensikokemuksella voi putiikkia kyllä suositella.

    [​IMG]
    Kehitysehdotuksena, kun tuotelista järjestellään hinnan mukaan, on tuo "nuoli"-kuvake minusta väärinpäin. Kuvassa on valittu "halvimmat ensin", mutta nuolesta päätellen valittuna olisi "kalleimmat ensin".
     
    Viimeksi muokattu: 08.10.2018
  12. Tietokonekauppa.fi

    Tietokonekauppa.fi Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    72
    Rekisteröitynyt:
    04.04.2017
    Kiitos tästä. Korjaamme sen seuraavassa sivuston päivityksessä.
     
  13. Tietokonekauppa.fi

    Tietokonekauppa.fi Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    72
    Rekisteröitynyt:
    04.04.2017
    Kerro mielipiteesi meidän verkkosivuista ja samalla osallistut Liigan TPS-Lukko -lippupaketin arvontaan (2 kpl lippuja paketissa). Peli pelataan 3.11. Turussa Gatorade Centerissä Turun Artukaisissa. Arvonta suoritetaan 2.11 klo 12.00 Voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti. Liput pitää noutaa 2.11. Turusta.
     
  14. reka40

    reka40

    Viestejä:
    1
    Rekisteröitynyt:
    10.11.2018
    Minusta ihan asiallista palvelua! Olen joskus tehnyt virheoston...... niin vaihtaminen toiseen tuotteeseen ei tuottanut ongelmia.
     
  15. riitti

    riitti

    Viestejä:
    4
    Rekisteröitynyt:
    29.04.2017
    Onko mitään black friday tarjouksia tulossa :cool:
     
    Viimeksi muokattu: 19.01.2019
  16. Tietokonekauppa.fi

    Tietokonekauppa.fi Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    72
    Rekisteröitynyt:
    04.04.2017
  17. Ruoja

    Ruoja

    Viestejä:
    3
    Rekisteröitynyt:
    08.04.2018
    Iso kiitos todella nopeasta toimituksesta! Tilasin torstaina ssd:n ja se oli jo seuraavana päivänä postilaatikossa.
    Arvosana: 10+ :tup:
     
  18. RHead

    RHead

    Viestejä:
    200
    Rekisteröitynyt:
    31.01.2017
    upload_2018-12-10_11-44-38.png
    Vielä tämä roikkuu. Onko uutta tulossa?
     
  19. aesma

    aesma

    Viestejä:
    7
    Rekisteröitynyt:
    12.11.2017
    23.12.2018 tilattu ekaa kertaa kyseisestä puljusta näyttistä jota saldon mukaa toimittajalla 20kpl, saldo tosin ei ole päivittynyt pariin päivään myöskään oman tilaukseni jälkeen, arvioitu toimitusaika 6-10 arkipäivää. Laskeskelin, että 11.1.2019 pitäisi viimeistään olla perillä toimitusajan puitteissa, hieman epäillyttää etenkin näin joulun alla, mutta katsotaan miten menee ja päivitetään sitten palautetta tänne kun jotain tapahtuu. Jännänä odotellaan miten käy :D
     
    Viimeksi muokattu: 24.12.2018
  20. zZzz

    zZzz lasciate ogni speranza, voi ch'entrate Ylläpidon jäsen

    Viestejä:
    494
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    eiköhän se sieltä tule, itsekin jokunen kk sitten tilasin puljusta vähän enemmän tavaraa yhdellä kertaa ja muistaakseni pari-kolme viikkoa meni toimituksessa. en tosin ole lainkaan hätäinen kaveri näissä toimitusajoissa, painotin hankinnassani nimenomaan hintaa (joka kaikissa tilaamissani osissa oli tilaushetkellä suomen halvin).
     
    aesma tykkää tästä.
  21. aesma

    aesma

    Viestejä:
    7
    Rekisteröitynyt:
    12.11.2017
    No joo ei mullakaan ole kiire, en muuten olisi tuota omaa tilausta tehnytkään. Aika paljon vaan pulju näköjään saanut palautetta toimitusaikojen venymisestä ja joissain yksittäisissä tapauksissa jopa tilatun tuotteen toimittaminen ei ilmeisesti ole onnistunut ollenkaan. Lisäksi on outoa ettei toimittajan saldot päivity useaan päivään, johtuuko sitten pyhistä vai mistä, ei se kuitenkaan vaikuta vakuuttavalta järjestelmältä.

    Hinta kuitenkin tilatussa tuotteessa oli erittäin hyvä, Suomen halvin tilaus hetkellä. Ja onhan yrityksellä ilmeisesti pitkä historia jos kerta vuodesta 2003 toiminut, liekkö sitten heillä vain käynyt huono tuuri joidenkin toimittajien kanssa tms vai mistä johtuu että niin paljon negatiivisiä kokemuksia ihmisillä ollut?
     
  22. majm

    majm

    Viestejä:
    445
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Useaan päivään? Onko 23->24 nykyään usea päivä?
     
  23. aesma

    aesma

    Viestejä:
    7
    Rekisteröitynyt:
    12.11.2017
    Perjantaina kattelin jo kys. tuotetta. Sivuilla lukee, että toimittajan saldot päivitetään vain aamuisin, eli vaikuttaa että ne ei itsestään päivity. Johtuuko siis pyhistä ettei toimittajan saldo päivity? Mikäli näin, niin missään ei ole mainintaa että vain arkisin päivitettäisiin toimittajien saldot.

    Vaikuttaa sinänsä huonolta/epäselvältä järjestelmältä jos tosiaan vaatii sen, että se toimittajan saldo käydään manuaalisesti päivittämässä. Mahdollistaa sen että asiakas tekee tilauksen kuvitellen, että toimitus toteutetaan esim. 2vk sisällä, mutta voikin huonoissa tapauksissa venyä esim kaksinkertaiseksi. Ymmärrän toki jos toimittajien saldoa ei voida automaattisesti päivittää jos toimittajilla ei ole sellaista järjestelmää/rajapintaa mistä tieto hakea, mutta sitten pitäisi mielestäni selkeämmin ilmoittaa riskistä että tuote voi olla loppunut, tai esim. pidentää arvioitua toimitusaikaa.

    Nojoo.. tuntuu aika typerältä jauhaa ja spekuloida tästä, kumminkin mielestäni kysymyksiä herättävä järjestelmä, mutta en ole varma pystyykö sitä edes paremmin toteuttamaan, enkä kyllä ole varma miten se edes toimii :D. Lähinnä tämä pohdinta heräsi alunalkaen siis muiden negatiivisia palautteita lukiessa ja mietin voiko ne liittyä tuohon saldojärjestelmään.

    Minulla ei siis ole mitään kokemuksia firmasta eikä mitään heitä vastaan , kunhan nyt ajattelin kirjoittaa omasta tilauskokemuksistani ja ajatuksista mitä siinä heräsi.
     
    Viimeksi muokattu: 24.12.2018
    gouca tykkää tästä.
  24. aesma

    aesma

    Viestejä:
    7
    Rekisteröitynyt:
    12.11.2017
    Epäilyistä huolimatta oli todella nopea toimitus, itseasiassa tuli pyhistä huolimatta useemman päivän ennen arvioitua toimitusaikaa! Oman kokemuksen perusteella en voi siis muuta kuin suositella tietokonekauppaa vaikka muiden huonot kokemukset toimitusaikojen venymisen yms suhteen ja nettisivun saldotoiminnot herättivätkin epäilyä minussa.

    Kiitokset tietokonekaupalle nopeasta toimituksesta ja erinomaisesta hinnasta, nyt uskaltaa hyvillä mielin uudestaankin tilailla teiltä :)
     
    Tietokonekauppa.fi, majm ja zZzz tykkäävät tästä.
  25. Kautium

    Kautium IOdootti

    Viestejä:
    5 542
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Tietokonekaupalle sellainen pieni vinkki, että jos meinaatte nauttia kuluttajien keskuuudessa minkäänlaista arvostusta, niin kannattaa repiä ryhtiä ja toimia vastuullisesti ja sovituilla pelisäännöillä.

    Jos kämmäsitte ja laitoitte tuotteen myyntiin "virheellisellä hinnalla", niin se on teidän ongelma. Teillä ei ole mahdollisuutta luikerrella tuosta vastuusta kuin siinä tapauksessa, että hintavirhe olisi sellainen, että kuluttajan voisi olettaa sen tietävän. Noin 400€ tuote 330 eurolla ei todellakaan ole sellainen virhe ja sillä siisti. Tämä on myös kuluttajaviranomaisen näkemys asiaan.

    Viittaan tämän ketjun loppupäässä olevaan keskusteluun prosessoritarjouksestanne:
    Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.)

    Ja ei, minulla ei ole tässä senttiäkään kiinni, kun en ole mitään teiltä tilannut, mutta ärsyttää tuollainen venkoilu. Nyt ei kuitenkaan olla missään kiinassa.
     
    Topixx, Skrapa, jonic ja 1 muu käyttäjä tykkää tästä.
  26. WanhaPatu

    WanhaPatu Suurmöyhentäjä

    Viestejä:
    765
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Hieman positiivista palautetta. Tein eilen tilaukset Tietokonekauppaan ja samalla paikkakunnalla toimivaan kilpailevaan yritykseen. Valitsin vain hyllystä löytyviä tuotteita, maksutapa ja toimitustapa olivat molemmissa tilauksissa samat.

    Tietokonekauppa.fi:

    - Tilaus sisään klo 13:08
    - Matkahuollon seurantakoodi klo 15:44
    - Paketti Matkahuollon kyydissä klo 18:22
    - Paketti noudettavissa lähikaupassa tänään klo 16:21

    Kilpailija:

    - Tilaus sisään klo 13:13
    - Tällä hetkellä tilaus "odottaa käsittelyä"

    Odotin teiltä nopeaa toimintaa aikaisemman kokemukseni perusteella, eikä tarvinnut pettyä. Kiitokset tästä. :tup:

    Sivuissanne olisi kyllä vielä paljon parannettavaa. Esimerkiksi sopivien, varastosta löytyvien muistikampojen metsästäminen oli aika tuskaista. Mutta sitä se oli kilpailijallakin. Vähän ikävää, että helpoin tapa etsiä näitä on hinta.fi:n kautta.
     
    Tietokonekauppa.fi ja Sampsa tykkäävät tästä.
  27. Diglo1

    Diglo1

    Viestejä:
    1 006
    Rekisteröitynyt:
    17.01.2017
    Nyt vähän negatiivista palautetta.

    Tilasin alennuksessa olleita DIMM DDR4 muistikampoja, joita siis ei ollut heti saatavilla, vaan tukusta ensin tilaten ja niitä oli tilaushetkellä +500kpl. Ilmoitettiin toimitusajaksi 5-10 työpäivää eli 1-2 viikkoa. Otin tuossa viikko tilauksen jälkeen yhteyttä ja kyselin, että missäs näiden kampojen kanssa mennään niin heillä meni viikko siitä vastata, että sori oli päässyt tukusta loppumaan ja nyt on tilattu toisesta tukusta ja kampojen arvioidaan saapuvan heille 1-2 viikon sisällä... Niin ja sitten ne vasta lähtee matkaan, että odotin kyllä että tuossa 2 viikkoa menee, kun heidän tukkunsa näyttää +500kpl ja sitten meneekin 3-4 viikkoa ellei enemmänkin.
    Sinällään en ihmettele toimitusaikoja, mutta kykyä vastata tähän vähän jäi hampaankoloon. En silti jätä muuten suosittelematta, kun kammat on joka tapauksessa tulon päällä, kukaan vaan ei tiedä, että koska.
     
  28. jedizx

    jedizx

    Viestejä:
    1
    Rekisteröitynyt:
    06.02.2019
    kyseinen liike vaati tuotteen palautuksesta 25€ "testaus" maksua. En suosittele.
     
  29. Tietokonekauppa.fi

    Tietokonekauppa.fi Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    72
    Rekisteröitynyt:
    04.04.2017
    Kiitos palautteista ja kommenteistanne. Pahoittelut, kun emme ole tänne vähään aikaan kirjoitelleet. Pyrimme aktivoitua tässäkin.

    Käymme jokaisen casen aina tilanteen sekä ehtojemme mukaan, joten aina yhteisymmärrykseen ei välttämättä päästä. Kuten on aikaisemmin mainittu, niin meidän saldoissa voi ilmetä virhettä ja toimitusajoissa voi tapahtua poikkeusta, jos toimittajalla on ongelmia saatavuudessa. Saldot päivittyvät meillä kerran vuorokaudessa, joten tuotetta ei välttämättä aina saada, vaikka sitä olisi ollut tilaushetkellä toimittajan varastossa.

    Teemme verkkokauppaamme ulkonäkö sekä navigointiparannuksia tässä hiljalleen, jonka takia otamme mieluusti palautetta ja kehitysehdotuksia vastaan. :eek:
     
  30. Algron28

    Algron28

    Viestejä:
    1 299
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Tämä on hienoa kuulla sillä ainakin tabletilla selatessa tuo navigointi ei ole ollut kovin toimiva eikä ulkonäkö ole muutenkaan helpottanut tablet käyttöä.
     
  31. Tietokonekauppa.fi

    Tietokonekauppa.fi Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    72
    Rekisteröitynyt:
    04.04.2017
    Kiitos, tämä on totta ollut alusta asti ja koskee myös puhelimiakin. Teimme tuohonkin jo pientä muutosta sivupalkkiin isommilla fonteilla ja että paksummallakin sormilla saisi jotain aikaiseksi. On vielä kuitenkin kesken. :vihellys: