Eiköhän tuo säteenseuranta ole asia joka voi kehittyä käyttökelpoisseksi seuraavan viiden vuoden aikana, kokonaisen ruudun toteuttamiseen säteenseurannalla tarvitsee kuitenkin todella paljon enemmän tehoa kuin 2080Ti kortti tarjoaa. Varovasti väittäisin, että kymmenkertaisella RT teholla aletaan olemaan jo siinä kohtaa, että tuota kannattaa käyttää.
Vokselit onkin sitten toinen tarina, vokselipohjaisia pelejä saattaa olla enempikin, mutta ainoa itse pelaamani on alkuperäinen Outcast, jossa maasto oli toteutettu vokseleilla. Sehän olikin aikanaan hieno peli kun maasto oli pehmeästi muotoiltu eikä siis tasainen kuten muissa sen ajan peleissä, toki haasteena oli tuo vokselitoteutuksen raskaus ja silloisella koneellani tuota peliä pystyi pelaamaan juuri ja juuri 640x480 tarkkuudella, tosin kone oli sekin 1GHz prossulla. Jos joku taho tekisi pelimoottorin nyt vokseligrafiikalla ja moniydintuella saattaisi jotain 4K vokselipeliä pystyä jo ajamaan jollain 28-48 ytimisellä prossulla ihan hyvin ilman dedikoitua rautaa.