Suoraan asiaan!
Koneeni olin normaalisti käynnistänyt tänään ja huomasin uudet näytönohjain ajurit olivat tulleet ja pistin normaalisti lataukseen.
Tästä meni n.15minuuttia ja huomaan,että koneeni on sammunut eikä virtanapista tapahdu yhtään mitään.
Otin koneen irti ja pelkäsin looppini vuotaneen ja käräyttäneen koko paskan,mutta ei missään mitään jälkeä tälläisestä.
Kone takaisin paikoilleen ja uusi yritys Kone lähtee käymään suoraan kun poweri pistää kiinni eli ei tarvitse nappia kotelosta painaa ja tuulettimet,pumppu huutaa täysillä,mutta kuvaa ei tule näyttöön sekä mystisesti näppäimistön RGB valot vaihtuneet erilaiseksi,jos tällä jotain väliä on.
Win10 pro
5820k
X99 sli Gigabyten
Hyperx rammit
2x 290x powercolorta
Ax760 virtis
-Olen rammit testannut yksitellen ja toisinpäin
-Emon patterin vaihtanut
-koittanut käynnistää pelkästään cpu,24pin johdot kiinni.
Pelatessa/benchejä ajellessa lämmöt ovat olleet loopilla Max.65 astetta.
Onko mitään ideoita tälle mystisyydelle?
Vai uutta emo etsimään? Kiitos ja anteeksi
Koneeni olin normaalisti käynnistänyt tänään ja huomasin uudet näytönohjain ajurit olivat tulleet ja pistin normaalisti lataukseen.
Tästä meni n.15minuuttia ja huomaan,että koneeni on sammunut eikä virtanapista tapahdu yhtään mitään.
Otin koneen irti ja pelkäsin looppini vuotaneen ja käräyttäneen koko paskan,mutta ei missään mitään jälkeä tälläisestä.
Kone takaisin paikoilleen ja uusi yritys Kone lähtee käymään suoraan kun poweri pistää kiinni eli ei tarvitse nappia kotelosta painaa ja tuulettimet,pumppu huutaa täysillä,mutta kuvaa ei tule näyttöön sekä mystisesti näppäimistön RGB valot vaihtuneet erilaiseksi,jos tällä jotain väliä on.
Win10 pro
5820k
X99 sli Gigabyten
Hyperx rammit
2x 290x powercolorta
Ax760 virtis
-Olen rammit testannut yksitellen ja toisinpäin
-Emon patterin vaihtanut
-koittanut käynnistää pelkästään cpu,24pin johdot kiinni.
Pelatessa/benchejä ajellessa lämmöt ovat olleet loopilla Max.65 astetta.
Onko mitään ideoita tälle mystisyydelle?
Vai uutta emo etsimään? Kiitos ja anteeksi
Viimeksi muokattu: