• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:15 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Tietokone kuvankäsittelyyn

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja saanak
  • Aloitettu Aloitettu
Hei! Olen hankkimassa tietokonetta ammattimaista kuvien editointia varten Adoben ohjelmilla (Photoshop ja Lightroom). Ei muuta käyttöä. Näyttö jo löytyy. Löytyisikö suosituksia osista tai vinkkejä mitä asioita kannattaa ottaa huomioon osia valitessa? Budjetti max 1000€ sisältäen käyttöjärjestelmän ja koneen kasauksen, kaikki samasta liikkeestä. Kiitos!

Olen aloitteleva yrittäjä ja tehnyt tähän asti vain läppärillä muokkauksia. Tarkoitus olisi nyt saada vähän paremmat laitteet työntekoon, mutta ei ole mahdollisuutta alkaa montaa tonnia laittamaan. Ei tarvi mitään huippuammattilaisten välineitä olla.

Tuossa hahmotelmaa. Ilmainen kasaus pitäisi toimia, mutta jostain syystä ei toimi. Käyttöjärjestelmä pitää tässä asentaa itse.
Ostoskori

Lisäksi olin Datatronicin omien kuvausten armoilla, niin jos emo on B360 (ja DDR5!) , niin en enää ikinä suosittele tuolta mitään.

Tuossa hahmotelmaa. Ilmainen kasaus pitäisi toimia, mutta jostain syystä ei toimi. Käyttöjärjestelmä pitää tässä asentaa itse.
Ostoskori

Lisäksi olin Datatronicin omien kuvausten armoilla, niin jos emo on B360 (ja DDR5!) , niin en enää ikinä suosittele tuolta mitään.

Kiitos paljon!

1694279287726.png

Tuo olisi 70€ yli, mutta ehkäpä sen arvoista.

Viimeksi muokattu:
Jees. Tuossa toimii nyt se ilmainen kasauskoodi, jota hsalonen ei saanut tällä kertaa lisättyä
Ostoskori

Sellainen juttu lisää, että kyllä aloitteleva ammattilainenkin voi sen windows lisenssin ostaa kympillä tori.fi:stä tai avainkaupasta niin ei mene 140 euroa siihen.

Statistiikka

Viestiketjuista
264 175
Jäsenet
75 389
Uusin jäsen
Artoust

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom