Tietokone kuvankäsittelyyn

Liittynyt
09.09.2023
Viestejä
4
Hei! Olen hankkimassa tietokonetta ammattimaista kuvien editointia varten Adoben ohjelmilla (Photoshop ja Lightroom). Ei muuta käyttöä. Näyttö jo löytyy. Löytyisikö suosituksia osista tai vinkkejä mitä asioita kannattaa ottaa huomioon osia valitessa? Budjetti max 1000€ sisältäen käyttöjärjestelmän ja koneen kasauksen, kaikki samasta liikkeestä. Kiitos!
 

GGoljatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 800
No ammattikäyttöön pelkät muistit maksaa jo tuon tonnin?
 
Liittynyt
09.09.2023
Viestejä
4
Olen aloitteleva yrittäjä ja tehnyt tähän asti vain läppärillä muokkauksia. Tarkoitus olisi nyt saada vähän paremmat laitteet työntekoon, mutta ei ole mahdollisuutta alkaa montaa tonnia laittamaan. Ei tarvi mitään huippuammattilaisten välineitä olla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 750
Tuossa hahmotelmaa. Ilmainen kasaus pitäisi toimia, mutta jostain syystä ei toimi. Käyttöjärjestelmä pitää tässä asentaa itse.
Ostoskori

Lisäksi olin Datatronicin omien kuvausten armoilla, niin jos emo on B360 (ja DDR5!) , niin en enää ikinä suosittele tuolta mitään.
 
Liittynyt
09.09.2023
Viestejä
4
Tuossa hahmotelmaa. Ilmainen kasaus pitäisi toimia, mutta jostain syystä ei toimi. Käyttöjärjestelmä pitää tässä asentaa itse.
Ostoskori

Lisäksi olin Datatronicin omien kuvausten armoilla, niin jos emo on B360 (ja DDR5!) , niin en enää ikinä suosittele tuolta mitään.
Kiitos paljon!
 
Liittynyt
24.06.2020
Viestejä
1 218
Jees. Tuossa toimii nyt se ilmainen kasauskoodi, jota hsalonen ei saanut tällä kertaa lisättyä
Ostoskori

Sellainen juttu lisää, että kyllä aloitteleva ammattilainenkin voi sen windows lisenssin ostaa kympillä tori.fi:stä tai avainkaupasta niin ei mene 140 euroa siihen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 214
Viestejä
4 330 849
Jäsenet
72 151
Uusin jäsen
Osimandius

Hinta.fi

Ylös Bottom