Moi. Elikkä itse koottu tietokone kaatuilee satunnaisesti 10min - muutaman tunnin välein. Samaa tapahtui kuun alkupäässä, joka ratkesi pariksi viikoksi nollaamalla bios. Koneen tiedot spoilerissa
Alkukuussa tämä tapahtui usein kun käynnisti jonkun pelin. Tai että se oli satavarma crashauksen aiheuttaja, tämän lisäksi sitä tapahtui satunnaisesti.
Muut osat vuoden ikäisiä, paitsi poweri noin viiden vuoden takainen.
Bioksesta ainoat asiat mitkä vaihdoin nollauksen jälkeen oli XMP päälle, hw virtualization päälle virtualboxia varten, sekä tuulettimien nopeuksia säädin.
Ajurit ja windows update up-to-date.
En oikein osaa sanoa mitä muuta tähän kirjoittaisin. Kone normaalissa pelikäytössä, sekä softakehityskäytössä.
edit. Pari lisäasiaa. Lämmöt on kurissa kun olen kaatumisen tapahtuessa pitänyt HWInfoo auki
Emolevy: MSI x470 gaming plus
Prosessori: Ryzen 5 3600
Ram: 2x8Gb 3200 MHz G.Skill Ripjaws V
Näytönohjain: ASUS DUAL RX 580 OC 4GB
Prossujäähy: Corsairin AIO vesicooleri
Poweri: XFX 550W proseries bronze
Prosessori: Ryzen 5 3600
Ram: 2x8Gb 3200 MHz G.Skill Ripjaws V
Näytönohjain: ASUS DUAL RX 580 OC 4GB
Prossujäähy: Corsairin AIO vesicooleri
Poweri: XFX 550W proseries bronze
Muut osat vuoden ikäisiä, paitsi poweri noin viiden vuoden takainen.
Bioksesta ainoat asiat mitkä vaihdoin nollauksen jälkeen oli XMP päälle, hw virtualization päälle virtualboxia varten, sekä tuulettimien nopeuksia säädin.
Ajurit ja windows update up-to-date.
En oikein osaa sanoa mitä muuta tähän kirjoittaisin. Kone normaalissa pelikäytössä, sekä softakehityskäytössä.
edit. Pari lisäasiaa. Lämmöt on kurissa kun olen kaatumisen tapahtuessa pitänyt HWInfoo auki