Apuja tarvitaan. Tarkoituksena olisi hankkia tietokone, jolla pystyy pelaamaan uusimpia AAA-pelejä (kuten Alan Wake 2, Final Fantasy XVI, God of War Ragnarok) sulavasti 4K-resoluutiolla. Lisäksi koneen pitäisi taipua musiikin äänittämiseen (DAW:na Reaper). Sähkökitara ja laulu äänitettynä, ja rummut ja basso ohjelmoituna toontrackin softia hyödyntäen.
Budjetti on max. 4000 €. Näppäimistö, Focusrite äänikortti, hiiri, näyttö ja peliohjaimet löytyvät jo.
Iso kiitos etukäteen sille, joka osaa auttaa sopivan konepaketin valinnassa! Olen ollut pitkään pois PC-pelaamisesta (viimeksi pelasin Voodoo 2:n ollessa kova juttu) ja olen tähän asti käyttänyt vain läppäreitä musiikkihommissa.
Budjetti on max. 4000 €. Näppäimistö, Focusrite äänikortti, hiiri, näyttö ja peliohjaimet löytyvät jo.
Iso kiitos etukäteen sille, joka osaa auttaa sopivan konepaketin valinnassa! Olen ollut pitkään pois PC-pelaamisesta (viimeksi pelasin Voodoo 2:n ollessa kova juttu) ja olen tähän asti käyttänyt vain läppäreitä musiikkihommissa.