• Klo 11 alkaen tietokanta-ajoon liittyvä ongelma, joka aiheuttaa palvelinvirhettä viestejä lähettäessä. Viestien kirjoittaminen pois käytöstä väliaikaisesti. Pyrimme saamaan ongelman korjattua mahdollisimman pian. Pahoittelut häiriöistä.

Tietojen siirto kovalevyn vaihdon myötä

Liittynyt
01.01.2021
Viestejä
1 014
Pitäisi vaihtaa windowssissa 256 gigan tilalle teran levy. Windowssin puolella mulla on vain pelit Tomb Raider I ja Tomb Raider II. En muista asensinko Rise of the Tomb Raiderin linuxin vai Windowssin puolella.

Saako pelien tallennuksia jne. siirrettyä helposti uuteen koneeseen? Steamin kauttahan noi kaikki on hankittu ja ostettu. Sehän ei olisi mikään ongelma jos laittaisin ton teran levyn rinnalle, mutta tarviin tota 256 gigasta mun itx-buildissani joka odottaa kasausta. Linuxin puolella datan siirto on tosi helppoa, mutta epäilen että ei Windowssin puolella.

Lähtötilannehan mulla on, on 512 mt nvme 4 ssd-korttikovalevy vai mikä sen virallinen nimi ja yksi 256 gigainen ssd. 512:ssa on linuxi ja 256 gigasessa on Windows. Lopputilanne on 512 giganen ja kaksi kpl 1 terasia, eli pitäisi tulla yksi teranen johon windows ja linuxi jatkaa 512:lla ja sitten linux-pelejä varten tuo terainen. Linuxissa osaan sen siirron tehdä muta Wintöötin puolella en.
 

Requiem

For You
Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 504
Kovalevyn valmistajat tarjoavat yleensä ohjelman jolla järjestelmälevyn kloonaus onnistuu. Ilmaisia vaihtoehtojakin on olemassa.
 

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 422
Jos pelkät pelit haluat siirtäää onnistuu pelikansion kopionti uudelle levylle ja joutuu varman osassa peleista jotain päivityksiä tekemään.
Toimii steam,origin,ubisoft connect kanssa ainakin.
Epic kanssa ei ole tietoja mutta joku varman sen tietää.
Steam sisältää ainakin mahdollisuuden siirtää itse ohjelmassa pelin toiselle kiintolevylle helposti.
Ainakin säästyy monta tuntia latausten kanssa.
 

Overij

Tukijäsen
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
257
Kannattaa pelikohtaisesti googletella mihin tallennukset menee. Osa saattaa löytyä Steamin Cloudista jolloin ei tarvitse tehdä mitään. Osa taas löytyy "%USERPROFILE%\Documents" tai "%USERPROFILE%\Saved Games". Tai välillä milloin mistäkin :cautious:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 584
Viestejä
4 191 454
Jäsenet
70 772
Uusin jäsen
girma

Hinta.fi

Ylös Bottom