Tietäväkone sammuilee itsestään

Liittynyt
07.11.2018
Viestejä
1
Joo siis mun tietäväkone on nyt viimesen parin viikon aikana sammunut itsestään ilman varoittamatta.
Lämmöt on siinä prossun kohilla kun en tee mitään niin 30-35C ja rasituksen aikana 50-60C ja näyttis menee siin kun en tee mitään niin 42-47C ja rasitukses 50-60C.
Kaikki osat ovat pari kuukautta vanhoja, joten mikä voisi olla pielessä?
Ai niin, kun katson tapahtumalokista niin tulee Kernel-Power 41 (63) ja olen koittanut googlata sitä, mutta en ole vieläkään tajunnut mikä olisi vikana
 
Liittynyt
06.04.2017
Viestejä
377
"Kaikki osat ovat pari kuukautta vanhoja" Kerro ihmeessä mistä palikoista (valmistaja/merkki ja malli) koneesi on kasattu, jotta me muut osaamme paremmin sinua auttaa.

Itse veikkaisin keskusmuisti (RAM) tai virtalähdeongelmaa. Testaa keskusmuisti esim. Memtest:llä tai Memtest86+:lla.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
82
Ei kannata vanhoihin ketjuihin uusia ongelmia laittaa, aina tulee kirjoittaa uusi aloitus. Ei täältä netistä tila ole loppumassa.
 

H0rna

Oberste Führer
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 183
Ei kannata vanhoihin ketjuihin uusia ongelmia laittaa, aina tulee kirjoittaa uusi aloitus. Ei täältä netistä tila ole loppumassa.
Mun mielestä kannattaa tehdä uusi ketku jos ei aikaisemmista löydy ratkaisua ongelmiin?
 

RageTech

Powered by
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
365
Villisti veikkaan nvidian 10xx näyttiskortti ja hd audio ongelma :) , ainakin itsellä kernel power (63) oli sitä, siihen auttoi vanhemmat ajurit ja hd audion disablointi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 444
Viestejä
4 199 634
Jäsenet
70 907
Uusin jäsen
Deut

Hinta.fi

Ylös Bottom