Myyty TicWatch Pro Musta | Riihimäki

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 285
Myytävä tuote: TicWatch Pro Musta
Hinta: 50€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 27.8.2018 Amazon.de
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei ole voimassa
Muuta huomioitavaa: Kaikki ostettaessa tullut tulee mukaan sekä 2 käyttämätöntä lasista näytönsuojaa. Näytössä on sen ajan kun kello minulla on ollut näytönsuoja käytössä, mutta näytössä ei ollut jälkiä kun sen laitoin. Ostin itse kellon käytettynä 01.12.2018 eli olen sen toinen omistaja. Huomasin eilen resetoidessa ja playstorea avatessa, että harmaalla taustalla näkyy nähtävästi kuinka ledit on eläneet eri tavalla eri kohdista. Käytössä en ikinä tuota nähnyt eikä sitä erota mitenkään muuten kuin tuollaisessa kohtaa kun ruutu on täysin tyhjä harmaalla pohjalla kuten kuvassa 4 näkyy. Akkukestosta vaikea sanoa kun itse pidin kelloa käytännössä aina niin, että yön oli laturissa ja päivän käytössä ja sen se ainakin kesti, mutta tuotakin tuli tehtyä enimmäkseen sen takia etten tykkää nukkua kellokädessä. Kuitenkin huomaa, ettei se uudenveroisesti enää kestä joskin tosi paljon vaikuttaa mikä watch face on käytössä. Etukehikossa yms. on hieman jälkeä muttei mitään isompaa eikä sormella tunnu häiritsevältä.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Riihimäki
Toimitustapa: Nouto tai posti
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto, mobilepay tmv.
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 285
Yhtäkään tarjousta ei ole tullut. Voin kyllä tulla hinnassa vastaan. Turhaan tämä kaapissa pyörii.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 285
Pudotettu hintaa roimasti. Ihan puoli ilmaiseksi lähtee huippu kello
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 483
Viestejä
4 163 825
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom