Thomson 40FC3112 FHD 40" TV

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 957
PowerWeekendissä 199€ hintaan oleva LED TV tuli äkkiä käytyä hakemassa.

Nyt pienen testailun ja kalibroinnin jälkeen pakko pistää tuotearvostelua.


Hintaisekseen yllättävän hyvä TV.
Paneelissa on hyvät värit, hyvä kontrasti ja kirkkaus. Vasteaika TV:ksi on myöskin melko nopea.
PC-monitorina toimii myös hyvin ja kellotus 75Hz onnistuu.

Menuvalikoiden selaaminen on tosin aika hidasta, ja vaatii välillä kärsivällisyyttä.
Kanavien selaus taas tapahtuu sulavasti ilman hidastelua ja kanavat tulevat nopeasti näkyville valinnan jälkeen.

TV:n omat kaiuttimet ovat riittävät, mutta parempiakin on kuultu.
Suosittelenkin suosiolla käyttämään erillistä äänijärjestelmää tämän kanssa.

Jos tämän hinta nousee takaisin 400€ paikkeille niin kyllä mieluummin ottaisin jonkun sen hintaluokan 40-43" 4K TV:n tämän sijaan. Mutta jos nappaat/nappasit tämän nyt (29.9.2017 - 1.10.2017 välisenä aikana) niin tuskin tulet pettymään.


Tietoja:

Resoluutio: 1920x1080p
Koko: 40"

Takaliitännät:

- SPDIF
- SCART
- 2x HDMI
- USB 3.0 Type-A


 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.12.2017
Viestejä
1
Hei.
Ostin perjantaina saman tv:n äidille joululahjaksi tuohon hintaan kanssa. Onko nyt muutaman kuukauden jälkeen ollut ongelmia? Olen yrittänyt etsiä tietoa CI-kortinlukijasta, oletko kenties hommannut sellaisen? Pitäisi saada tuohon hommattua Elisan kaapelitv:ssä toimiva mutta tietoa tuntuu olevan aika heikonlaisesti. (tai todennäköisemmin minä en osaa etsiä oikeasta paikasta).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 957
Hei.
Ostin perjantaina saman tv:n äidille joululahjaksi tuohon hintaan kanssa. Onko nyt muutaman kuukauden jälkeen ollut ongelmia? Olen yrittänyt etsiä tietoa CI-kortinlukijasta, oletko kenties hommannut sellaisen? Pitäisi saada tuohon hommattua Elisan kaapelitv:ssä toimiva mutta tietoa tuntuu olevan aika heikonlaisesti. (tai todennäköisemmin minä en osaa etsiä oikeasta paikasta).
Ei ole ollut mitään ongelmia. Ja en ole kiinnittänyt huomiota tuohon CI-kortinlukijaan. Ei taida tuossa tv:ssä sellaista olla ainakaan vakiona.
Lisäpaikka saattoi olla, johon sellaisen modulin voi ostaa ja kiinnittää.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 435
Viestejä
4 199 405
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom