Thermaltake julkaisi Core P3-avokotelostaan uuden kaarevaa lasia käyttävän version

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 395


Thermaltake on esitellyt vuonna 2016 julkaistusta Core P3 -avokotelostaan uuden TG-version, jossa hyödynnetään kaarevaa 90-asteen kulmaan taitettua lasipaneelia.

Karkaistusta lasista valmistettu kaareva paneeli toimii kotelon kyljen suojana ja sen voi asentaa kahteen eri asentoon - peittämään kyljen ohella joko yläosaa tai etupaneelia.

Kotelon runko-osa on tuttu alkuperäisestä Core P3 -mallista ja se on tarkoitettu ATX-kokoonpanoille.

Lähde: Thermaltake - Core P3 Tempered Glass Curved Edition
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
Meinataankohan sama tehä muillekin Coreille? Onhan toi nyt komeempi ja käytännöllisempi kun edellinen malli.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Kappas, he valmistivat tuollaisen lasin.
Mulla on ollut tuollainen jo jonkin aikaa teetettynä parissa kopassa.

Toi kopan pcie slotin jatko johto on muuten ihan sekunda kamaa ja tiputtaa muutaman Fps samalla.
Molemmat alkuperäiset jo kaput.
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 558
Kappas, he valmistivat tuollaisen lasin.
Mulla on ollut tuollainen jo jonkin aikaa teetettynä parissa kopassa.

Toi kopan pcie slotin jatko johto on muuten ihan sekunda kamaa ja tiputtaa muutaman Fps samalla.
Molemmat alkuperäiset jo kaput.
Viittitkö napata kuvat teetetyistä laseista ja vinkkiä muillekin käyttäjille missä moisia teetättää?

Se että sinulla on käynyt huono tuuri rikkinäisten kaapeleiden kanssa ei tarkoita että se koskisi kaikkia ko. mallin koteloita
 
D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
Se että sinulla on käynyt huono tuuri rikkinäisten kaapeleiden kanssa ei tarkoita että se koskisi kaikkia ko. mallin koteloita
Itse asiassa Thermaltake on eri foorumeilla saanu aika paljon kritiikkiä siitä että bundlaa P3 ja P5 kanssa halvimmat ja paskalaatuiset riser kaapelit. Ja kritiikki on ansaittua kun firmalla itsellään on myynnissä laadukkaitakin riser kaapeleita. Sillon kun googlailin omaa P3:sta niin tohon törmäsi melkein jokaisella foorumilla millä kävin kokemuksia lukemassa.
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 558
Itse asiassa Thermaltake on eri foorumeilla saanu aika paljon kritiikkiä siitä että bundlaa P3 ja P5 kanssa halvimmat ja paskalaatuiset riser kaapelit. Ja kritiikki on ansaittua kun firmalla itsellään on myynnissä laadukkaitakin riser kaapeleita. Sillon kun googlailin omaa P3:sta niin tohon törmäsi melkein jokaisella foorumilla millä kävin kokemuksia lukemassa.
Hyvä tietää, linkit olisi myös kovia mutta tämäkin parempi kuin tuomita vain oman kokemuksen perusteella koko valmistaja tai koppasarja :tup:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 136
Viestejä
4 196 813
Jäsenet
70 854
Uusin jäsen
rata-mestari

Hinta.fi

Ylös Bottom