Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pelin käsikirjoittaja Neil Druckmann sanoi Playstation Experiencen paneelissa, että olivat lähellä tappaa projektin, koska ei meinannut tulla hyvää ideaa jatko-osalle, mutta myöhemmin sellainen sitten tuli. Hänen mukaansa eivät toisi Last of Usia takaisin, ellei siitä oikeasti saisi jotakin kunnollista ulos. Ryssiminen on totta kai mahdollista, mutta onnistumista auttaa, kun näille tekijöille projekti on myös jonkinasteinen sydänasia. Markkinointipuhetta voi olla jonkin verran mukana, mutta itse uskon, että Naughty Dog on täysillä mukana tekemisessä.Peli joka ei kyllä kaivannut jatko-osaa. Loppu oli siinä niin hieno. Mutta jos semmoinen tulossa niin pitää toivoa että eivät ryssi sitä. Itse jätän varmaan kyllä väliin.
En muistanut tänne linkittää(vanha uutinen) mutta pojilla ainakin panokset korkealla:Pelin käsikirjoittaja Neil Druckmann sanoi Playstation Experiencen paneelissa, että olivat lähellä tappaa projektin, koska ei meinannut tulla hyvää ideaa jatko-osalle, mutta myöhemmin sellainen sitten tuli. Hänen mukaansa eivät toisi Last of Usia takaisin, ellei siitä oikeasti saisi jotakin kunnollista ulos. Ryssiminen on totta kai mahdollista, mutta onnistumista auttaa, kun näille tekijöille projekti on myös jonkinasteinen sydänasia. Markkinointipuhetta voi olla jonkin verran mukana, mutta itse uskon, että Naughty Dog on täysillä mukana tekemisessä.
The Last of Us Part II on yksi Playstation 4:n ehdottomasti odotetuimmista peleistä.
Ensimmäisen osan Metacritic-lukemat ovat uskomattoman korkeat, jopa 95/100 sekä PS3:lla että PS4:llä, joista jälkimmäinen siis sai remasteroidun version.
Nyt tekijäfirma Naughty Dogin Neil Druckmann on väläytellyt melkoista kunnianhimoa. Hän nimittäin haluaa jatko-osan olevan yhtä kaunis kuin Horizon Zero Dawn, jota pidetään ehkäpä maailman kauneimpana pelinä. Haastattelijana toimi Horizon Zero Dawnin tehneen Guerrilla Gamesin Hermen Hulst.
”Grafiikka pelissä on ällistyttävää”, Druckmann kommentoi Horizon Zero Dawnia. ”En edes ajattele sitä grafiikkana, koska olen metsässä. Olen rehevöityneessä ympäristössä ja ihmettelen itsekseni, että miten te olette voineet saada peliin näin paljon kasvillisuutta ja tällaista sankkuutta avoimen maailman peliin”, Druckmann kuvaili tuntojaan.
“Voit olla varma, että sanoin tiimilleni, että okei: rima on nyt tällä tasolla ja meidän täytyy ylittää se”, Druckmann jatkoi. ”Se on ihan mahtavaa. Olemme todella innoissamme teidän puolestamme, ja tiedämme, kuinka kovasti teitte duunia pelinne kanssa.”
The Last of Us Part II:n julkaisupäivästä ei ole vielä tietoa, joten tämä tuskin on pelkkää sananhelinää.
Lisätietoja The Last of Us 2:sta on odotettu jo pitkään kuin kunnon kesähelteitä konsanaan, mutta edes E3-messuilla ei kuultu pelistä hiiskaustakaan. Syy tähän on sinänsä ymmärrettävä.
”Uskokaa pois, haluaisimme valtavasti näyttää teille lisää Ellien ja Joelin toisesta matkasta, mutta nyt on Chloen ja Nadinen aika loistaa”, Druckmann sanaili Twitterissä. Käytännössä Naughty Dog siis haluaa pitää pelaajien katseet tulevassa Uncharted: The Lost Legacyssa ja sen markkinoinnissa. Kyseinen peli olikin näkyvästi esillä heti Sonyn pressitilaisuuden alkupuoliskolla.
Olipas raaka. En eka tajunnut mikä peli kun lopussa vasta sanoivat.
Nytten uutta traileria:
Ilmeisesti Ellien äiti tai joku muu tärkeä henkilö tulevasta pelistä. Ei ole Ellie.Ellie on tainnut vähän pumpata rautaa
Ilmeisesti Ellien äiti tai joku muu tärkeä henkilö tulevasta pelistä. Ei ole Ellie.
Onko pelistä tullut jotain muutakin teaseria ulos vai mistä noin voi päätellä? Itselleni tämä tosiaan oli ensimmäinen video jonka näin
"At its core, The Last of Us Part II is still very much about Ellie and Joel, but for this reveal, we wanted to showcase several new characters that are integral to their next journey. We’re sure you have many questions after watching this scene. We’re also pretty sure that we’re going to see all sorts of theories about whom these characters are, where and when this scene takes place, and how all of this fits into Ellie and Joel’s next story. For now we’re keeping mum, but we’re excited to see what y’all make of this piece of the puzzle."
Aikaisemmin threadissa ensimmäinen traileri joka julkaistiin viime Playstation Experiencessä. Tuota mimmiä joka narussa roikkui ääninäyttelee kaiken lisäksi Laura Bailey, joka ei Ellien ääninäyttelijä ole.
Tässä vielä trailerin descriptioni, jossa mainitaan uusien hahmojen esittelemisestä.
Kyllä varmaan pyörii perus pleikallakin..Perus pleikka huusi kuin pölynimuri itselläni ainakin Horizon zero dawnissa, niin se oli itselleni jo syy vaihtaa pro malliin..Onkos missään ollut mainintaa, että miten hyvin tämä pyörii tavallisella PS4:lla vai "pitääkö" päivittää Prohon?
Kaikki pelit pyörii kyllä sillä tavallisellakin ps4 konsolillaOnkos missään ollut mainintaa, että miten hyvin tämä pyörii tavallisella PS4:lla vai "pitääkö" päivittää Prohon?
Sonya edustava Jim Ryanin mukaan The Last of Us Part II tulee olemaan aikuisille tarkoitettu peli, jonka vuoksi se voi sisältää myös väkivaltaa.
Sony esitteli maanantaina Pariisin peliviikolla järjestetyssä tilaisuudessa uuden trailerin The Last of Us Part II:lle. Traileri sisälsi reilusti brutaalia väkivaltaa, mikä aiheutti paljon keskustelua pelaajapiireissä – oliko kaiken väkivallan esittäminen tarpeellista ja onko pelin markkinoiminen väkivallalla moraalisesti hyväksyttävää?
Nyt Sony Interactive Entertainmentin Euroopan johtaja Jim Ryan on puolustanut TLOU II:n traileria Telegraphin haastattelussa. ”Esittelimme tapahtumassa pelejä monelle eri kohdeyleisölle. TLOU II on aikuisten tekemä ja aikuisille tarkoitettu kokemus ja se tulee todennäköisesti saamaan K-18-ikärajan. Pelille on oma kohdeyleisönsä.” Toisaalta esimerkiksi myös tapahtumassa esitelty Concrete Genie on tarkoitettu selvästi nuoremmalle yleisölle.
Ryan totesi myös. että Sony tarjoaa vain alustan ja välineet pelien kehittämiseen ja kreatiiviset päätökset ovat pelistudioiden käsissä. ”On vaikeaa tiivistää kymmeniä tunteja kestävä peli muutaman minuutin mittaiseen traileriin. Tällä kertaa Naughty Dog päätti esitellä TLOU II:n selvästi aikuisille tarkoitettua sisältöä.”
The Last of Us: Part II:n kehitys etenee vauhdilla, sillä Neil Druckmannin mukaan pelistä on valmiina jo yli puolet.
The Last of Us: Part II:n kreatiivinen johtaja Neil Druckmann on paljastanut PSX 2017 -tapahtumassa, että pelin kehitys etenee vauhdilla. Hänen mukaansa TLOU 2:sta on valmiina jo noin 50-60%, vaikka peli eteni täysimittaiseen tuotantovaiheeseen koko Naughty Dogin studion voimin vasta viime lokakuun lopulla.
TLOU 2 ei ole vielä tähän mennessä saanut tarkempaa julkaisupäivämäärää. Projektin edistymisestå huolimatta pelin julkaisua kannattaa tuskin odottaa ennen vuotta 2019, sillä Naughty Dogilla on perinteisesti hyvin tarkat laatuvaatimukset peleilleen. Niiden johdosta pelistudio haluaa todennäköisesti viilata TLOU 2:n huippuunsa ennen sen julkaisua.
Seikkailun aiemmin julkaistu melko väkivaltainen traileri paljasti, että kuten edeltäjänsä, on myös TLOU 2 suunnattu selkeästi aikuiselle pelaajakunnalle.
Siinä "hiukan" tarkemmin käytynä traileri lävitse motive senior tech animaattorin toimesta.
Yes, darling! You are the one and only special one. Now GTFO!Olenkohan mä ainoa joka ei ole hypeissään tästä pelistä?
The Last of Us Part II game directors unravel their E3 demo for usMargenau: We’re always evolving different situations you can find pickups in. This moment had happened and it was there, so—
Newman: It’s the same scavenging mechanic that we’ve always had. It’s just a more next-gen presentation.
Margenau: We’re doing everything in the world. If she picks up an object, she really picks it up in her hand and puts it in her pack. If you pick up an arrow, she puts it in her kit. There’s not going to be a handwave and a teleport of a thing. We’re trying to make it so every object physically exists and you carry it with you.”
Both Newman and Margenau also emphasized the new system that allows character movement to seem more realistic than ever: motion matching.
“It’s this crazy science fiction stuff where you take just hundreds and hundreds of animations of like walking forward and turning or whatever, and you put them in this huge bucket, and then based on what the player is trying to do or what an NPC is trying to do, it pulls from that bucket, sometimes two or three different animations, and blends them together to make this totally seamless thing,” Newman explained.
“The motion matching technique is used by other studios, but we've kind of taken it and put the Naughty Dog spin on it because responsiveness is always a huge thing for us,” Margenau added. “So we've taken it and kind of built on it and made this hybrid thing of the responsiveness and quickness of something like an Uncharted game, which is pre-existing and incorporating this very fluid, very realistic animation that still communicates those real stakes.”