The Entropy Centre (Portal 2:n menestynyt äpärälapsi)

Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
327
Mun mielestä tämä upea peli ansaitsee oman lirpakkeensa, joten tehdään sellanen. Eli kyseessä on pulmapeli ajan siirtoon per esine perustuen. Pulmat ovat aika lailla yhtä kevyehköjä kuin Portal 2:sessa.



Peli vaan veti jalat alta ihan täysin, koska en osannut odottaa edes demon jälkeen näin hyvää peliä. Oon pelannut Portal-inspiroituja pelejä aikaisemminkin, mutta tämä vaan on ihan uskomattoman laadukkaasti tehty. Ja olin todella äimistynyt nähdessäni, että periaatteessa vain yksi tyyppi + ääninäyttelijät ja muusikko teki tämän pelin.
Eli jos olet odottanut Portal peleille jatkoa yhtä innokkaasti kuin mä, tämä on pelisi. Tietenkään hahmot eivät ole samoja, mutta toimivat silti loistavasti.
Useat pulmaelementit on "matkittuja", mutta mun mielestä oikea ratkaisu.
Huonojakin puolia tuosta Portal 2:smaisuudestakin on. Pahin cringe-hetki mulle tuli kun kuulin kuuluttajan sanovan
sen 9-9-9-9-9 numerosarjan...
Juoni oli hyvin toteutettu. Arvattavissa jo kaukaa, mutta erittäin hyvin toteutettu.
Se miten peli jättää asioita auki ja sinut arvailemaan, että voinko tehdä jotain toisin, että loppu olisi erilainen on aivan nerokasta. "Hetkinen, tämä powerpoint esitys sanoo, että robotteja ja PEA:ta ei saa suututtaa. Tarvii varmaan tehdä kaikki seuraavalla kerralla niinkun ne haluu ja olla satuttamatta robotteja - Se varmasti säästää maapallon.
"
Graffat todella hyvän näköiset, mutta tekstuureissa olisi saanut olla enemmän tarkkuutta. Kiitos varmaan taas konsolien tästäkin.

Soundtrack pitää vielä mainita erikseen. Ihan mahtava ja dynaamisesti pelin mukana muuttuva. Ja myös muu äänimaailma todella hyvin toimiva. Mm. 5-tason tehtävien alkaessa oli kyllä visusaliset ja audiot niin kohdallaan, että


Ja bonuksena vielä pelin saa ilman DRM:mää GOGista.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 466
Viestejä
4 216 108
Jäsenet
71 058
Uusin jäsen
asti42

Hinta.fi

Ylös Bottom