Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse asiassa olin tuossa closed alphassa. Ajotuntuma oli Horizon 3 ja Crew väliltä. Äänimaailmaa oli hurjasti parannettu vertaen ensimmäiseen. Oli ihan nautittavalla tasolla omaan makuun. Äänimaailmaa oli hurjasti parannettu vertan ekaan RX7 jopa kuulosti oikealta mitä se ei ollu ensimmäisessä. Lentokoneitten fysikat oli kyllä aika meh, mutta veneet oli iha kivä lisäys. Grafiikat oli loistavat ja varsinkin ilta hämärässä jossai metsäsellä vuoristotiellä oli kyllä pirun upea. Sääli ettei saa julkasta mitään kuvaa tai videota tuosta closed betasta.Joku varmaan pääs suljettuun betaan? Kiinnostais tietää mielipiteitä.
Ykkösessä häiritsi surkea arcade ajotuntuma. Saisi minusta olla jotain Horizonin tasoa.
Vai closed alphasta?Itse asiassa olin tuossa closed betassa. Ajotuntuma oli Horizon 3 ja Crew väliltä. Äänimaailmaa oli hurjasti parannettu vertaen ensimmäiseen. Oli ihan nautittavalla tasolla omaan makuun. Äänimaailmaa oli hurjasti parannettu vertan ekaan RX7 jopa kuulosti oikealta mitä se ei ollu ensimmäisessä. Lentokoneitten fysikat oli kyllä aika meh, mutta veneet oli iha kivä lisäys. Grafiikat oli loistavat ja varsinkin ilta hämärässä jossai metsäsellä vuoristotiellä oli kyllä pirun upea. Sääli ettei saa julkasta mitään kuvaa tai videota tuosta closed betasta.
Joo kyllä closed alpha.Vai closed alphasta?
Eipä sytyttänyt itseäni. Kamala ajotuntuma kuten ykkösessäki, muutenkin aivan liian arcademainen. Tosin tätä tuli ainoastaan ratilla testattua. Ehkä se ohjaimella pelaillessa menis. Saapi jäädä kauppaan omalta osalta.
Kaipaisin TDU-pelille simulaatiomaista jatkoa, tuskinpa sellaista on tulossa.
Mihin The Crew 2 sitten perustuu..
Tuli kokeiltuaThe Crew 2 pelattavissa tänä viikonloppuna ilmaiseksi
Uutinen | The Crew 2 pelattavissa tänä viikonloppuna ilmaiseksi | Livegamers
Odotin lähinnä sitä että takavetoinen auto käyttäytyisi edes suurinpiirtein niin kuin takvetoinen eikä niin kuin nelivetoinen.Mitä siis odotat ajomallilta arcade pelissä? Pelin on tarkoitus olla täysin arcade open world kaahailu jossa ideana on juuri pitää hauskaa niiden veneiden kanssa samalla kun toinen ajaa autoa ja kolmas lentää. Konsolipelaamiseen arcade rälläily ei liity mitenkään.
Ajomalli itsessään on oikeinkin hyvä vaikka ei toki mikään forza olekaan.
Tuli kokeiltua
Hyvältä näytää
Mutta onko autojen, veneiden ja lentokoneiden liikehdinnän/ohjauksen mallinnus/simulointi tässä pelissä todellakin niin paska kuin tällainen lyhyt kokeilu anttaa olettaa.
Nimittäin jos niiden ohjaus on todellakin tätä täysinkonsoli-idiootti tasoa joka kuva tämän pikaisen kokeilun perusteella muodostui en peliä takuuvarmasti osta.
Niin että kertokaa sainkon väärän ennakkovaikutelman pelistä.
PS Esim. pikkasen paksua kun pysyin autolla veneiden vauhdissa veneiden kisareittejä pitkin ajaen.