The Bazaar

1735165341883.png

The Bazaar on roguelike- ja deckbuilder -peli, jossa valitaan hahmo, ostetaan itemeitä ja kehitetään oman "pelimaton" sisältöä. Kun matolla olevat itemit ja aseet on saatu järjestykseen, peli pelaa n. 30 sekunnin erän itsekseen vastustajaa vastaan. Välissä kamppaillaan monstereiden kanssa ja päivän päätteeksi oikean ihmisen aiemmin tekemää mattoa vastaan (Ghost). Ovatkos muut vielä lähteneet kokeilemaan? Peliin pääsee tällä hetkellä suljetun betan kautta, mikäli pulittaa n. 40 euroa. Tällä panostuksella saa myös yhden inviten kaverille. Peli on tarkoitus julkaista ilmaiseksi vuonna 2025.

1735165361004.png

Olen tätä nyt tässä pyöritellyt muutaman viikon ja vaikuttaa varsin pätevältä viihteeltä varsinkin tällaiselle vanhemmalle joka ei enää juurikaan pelaile. Miettimään tässä joutuu melko paljon varsinkin uutena pelaajana, mutta mitään aikarajoja ei ole. Ainoa miinus on se, ettei peliä saa ainakaan vielä Steamiin, vaan se käyttää omaa Tempo-launcheria. Itse olen pääsääntöisesti launchereita vastaan, mutta tämä ei ole mitään yksittäisen pelin launcheria pahempi tekele. Lisäsin pelin Steamiin manuaalisesti.

En ymmärrä mikä tässä koukuttaa, mutta tämä on ikävä kyllä taas näitä "vielä yksi" -pelejä. Yhden pelin pituus on noin 40-60 minuuttia. Pelissä on selvästi paljon hiomista, patchit tuntuvat ailahtelevan paljon, ja yksittäiset itemit tai herot jäävät liian voimakkaiksi.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
262 822
Jäsenet
75 029
Uusin jäsen
frog5345

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom