Testissä Samsung Galaxy A54 5G

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 415
Jännä kun itse en päivittäisessä käytössä huomaa mitenkään tätä "hidasta piirisarjaa". Youtubessakin puhelinta pääsääntöisesti kehutaan. Noi suorituskykytestit voi työntää sinne minne aurinko ei paista. Ei mitään tekemistä siihen kuinka puhelin käytännössä toimii. Ja mikä Samsung lataa akun nopeampaa kuin tämä? Itellä on Samsungin 25 watin laturi ja ylivoimaisesti nopein lataus mitä mun puhelimissa on ollut. Ja jos ton toimituksen valinta OnePlussan valttikortit on nopeampi piiri ja nopeampi lataus, niin aika heppoiset on eväät. :rofl2:
Se on silti minus jos muissa saman hintaluokan puhelimissa on tehokkaampaa rautaa. Tehoa harvemmin on liikaa, liian vähän kylläkin.
25w on nykymittapuulla hidas latausnopeus.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
458
Se on silti minus jos muissa saman hintaluokan puhelimissa on tehokkaampaa rautaa. Tehoa harvemmin on liikaa, liian vähän kylläkin.
25w on nykymittapuulla hidas latausnopeus.
Käyttökokemus merkitsee, ei mikään muu. Puhelin toimii todella liukkaasti.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 429
Jännä kun itse en päivittäisessä käytössä huomaa mitenkään tätä "hidasta piirisarjaa". Youtubessakin puhelinta pääsääntöisesti kehutaan. Noi suorituskykytestit voi työntää sinne minne aurinko ei paista. Ei mitään tekemistä siihen kuinka puhelin käytännössä toimii. Ja mikä Samsung lataa akun nopeampaa kuin tämä? Itellä on Samsungin 25 watin laturi ja ylivoimaisesti nopein lataus mitä mun puhelimissa on ollut. Ja jos ton toimituksen valinta OnePlussan valttikortit on nopeampi piiri ja nopeampi lataus, niin aika heppoiset on eväät. :rofl2:
Testattavia puhelimia verrataan aina muihin saman hintaluokan kilpaileviin tuotteisiin. Päivittäisessä käytössä ei hitautta ehkö huomaa nykyhetkessä, ja piiri on hitaampi verrattuna saman hintaluokan kilpailijoihin, ei varsinaisesti hidas peruskäytössä. Testijaksolla käyttöliittymässä havaittiin kuitenkin ajoittaisia pieniä hidasteluja joita ei parhaissa kilpailijoissa ole. Tulevaisuudessa suorituskykyvarasta on hyötyä myös peruskäytössä, jolloin puhelin ei ala niin herkästi hidastelemaan muutaman vuodenkaan päästä. Samsungin A-sarjalaiset ovat olleet tunnetustihieman kehnoja tuossa. Kyse ei siis ole pelkästään suorituskykytestien numeroista.

Kommenttiesi perusteella et ole lukenut artikkelia ajatuksella, vaikka sanot niin tehneesi. Tartut epäolennaisuuksiin, vaikka puhelinta on kehuttu monilta osin ja sanottu olevan luokkansa parhaita. Etenkin nykyhintaan ehdottomasti suositeltavimpia keskiluokan puhelimia, riippuen käyttäjän tarpeista.
 
Liittynyt
08.03.2022
Viestejä
812
Mulla on ollut A54 5G nyt vajaa pari kuukautta ja ollut kyllä täydellisen tyytyväinen tähän. En pelaa puhelimella, peruskäytön (sähköpostit, WA, selain jne.) lisäksi riittää että streamit pyörii ja OK kuvia saa otettua.

Aiemmat oli Samsung S8 -> S9 -> S10 -> S21 -> S22. Nyt mietin onko se lisähinta perusteltua S23 kohdalla, ja omalla kohdalla ei ollut. Totta puhuen aika lähellä S22 kokemusta tämä on, se oli julkaisusta saakka.

Hyvä että oli arvosteluja, muuten tätä A-sarjaa tuskin olisi tullut mietittyä edes. En jaksa liikkeissä noita räplätä vaan päätän ennalta minkä hankin ja palautan jos ei kelpaa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 074
Viestejä
4 211 646
Jäsenet
71 007
Uusin jäsen
immclovin

Hinta.fi

Ylös Bottom