Ite lataan aina täyteen. Yleensä käytän "normaalia" laturia, jos ei ole kiire ja puhelin joutaa olla piuhassa. En tiedä onko tämäkin pinttunyt uskomus mielessä, mutta itse järkeilen että terveellisempi noin, kuin superpikalatauksella(tms onkaan).
Omalla käytöllä tämä on ensimmäinen luuri Nokioiden jälkeen, jota ei joka päivä tartte ladata työviikolla. Siis Nokioilla joissa oli näppäimet. 2-3 päivään nyt ollut väli. Kesälomalla/reissussa ehkä kerran päivään, eikä tosin tyhjiin mennyt.
Itse en henk.kohtaisesti usko että tällä puhelimella olisi sen suurempaa arvoa esim 3 vuoden päästä, ainakaan merkittävästi että akun kunnolla olisi suurempi merkitys. Kiinalaista kuraa. Niin en itse ainakaan säästele, mieluummin aina täyteen että jos tulee syystä X ettei pääse laturiin, niin onpahan reserviä varalla hieman enemmän ja hyödynnän ostamaani ominaisuutta. Vertaisin samaa kuin takavuosikymmenien auton istuimien suojat, säilytetään hienot alkuperäiset seuraavalle omistajalle priimana ja vaihtoarvo ehkä hivenen suurempi.
Enkä tarkoita verrata tähän ketjuun kirjoittamia käyttäjinä, tuli vaan mieleen mielleyhtymä asiasta.