Testissä Honor 400

Juha Kokkonen

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
1784108342216.png

Honorin julkisti alkuvuodesta uuden Magic7 Pro -lippulaivamallinsa ja nyt kesän korvilla vuorossa on keskihintaluokkaan asemoituvan ”numerosarjan” uudistuminen. Suomessa nähtiin jo huhtikuussa numeromalliston edullisin Lite-malli ja nyt vuorossa ovat hieman kalliimmat Honor 400 ja Honor 400 Pro, joista jälkimmäinen ei tule ainakaan startissa saataville Suomen markkinoilla.

Honor 400 on hinnoiteltu Suomessa 549 euroon, eli sen suositushinta laskenut 50 eurolla edeltäjämalliin nähden. Suomessa saataville tulee ainoastaan 8 & 512 Gt muistivariantti.

15. kesäkuuta mennessä Honor 400 ostaneille on tarjolla kaupan päällisiksi lisäksi 66 W SuperCharge-laturin, suojakuoret, Honor Choice -nappikuulokkeet sekä 180 päivän vahinkoturvan.

Tarjolla olevia värivaihtoehtoja ovat Midnight Black ja Desert Gold, joista testikappaleemme edusti jälkimmäistä vaihtoehtoa.

Tässä artikkelissa arvostelemme Honor 400 -mallia noin parin viikon ympärivuorokautisten testikokemusten pohjalta.

Lue artikkeli: Testissä Honor 400

Kukaan kiinnostunut ostanut? Itseäni kiinnostaisi hommata Nokian X30 5G tilalle. Ja videossa mainittu lisä osien saamisen päivämäärä lähenee. 15.6

Minä näkisin että tämä kuuluu tonne miinus puolelle

• Kameroiden kuva- ja videolaatu varauksin
Perusteluja olisi aina mukava kuulla. Itse olen muistaakseni vertaillut tämän kuvanlaadun aikanaan kaikkiin saman hintaluokan tärkeimpiin kilpailijoihin.

Perusteluja olisi aina mukava kuulla. Itse olen muistaakseni vertaillut tämän kuvanlaadun aikanaan kaikkiin saman hintaluokan tärkeimpiin kilpailijoihin.
Jos joku suosittelisi minulle jotain varauksin niin en itse katsoisi sitä plussaksi vaan itse oikeastaan näkisin sen neutraalina asiana joka ei ole hyvä eikä huono

Jos joku suosittelisi minulle jotain varauksin niin en itse katsoisi sitä plussaksi vaan itse oikeastaan näkisin sen neutraalina asiana joka ei ole hyvä eikä huono
Varauksin plussa tarkoittaa sitä, että ominaisuus (kamera) on kokonaisuutena keskivertoa parempi, mutta jokin osa-alue (kamera koostuu aika monesta ala-osa-alueesta) ei silti välttämättä aivan sitä ole. Tässä tapauksessa ultralaajakulmakamera oli kamerakokonaisuudessa tavanomaista keskitasoa.

Eli, kamera on kokonaisuudessaan luokassaan keskitasoa parempi, joitain yksittäisiä poikkeuksia lukuun ottamatta, eli varauksin.

Statistiikka

Viestiketjuista
312 867
Jäsenet
84 388
Uusin jäsen
RetKiKimppa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom