Tesorolta Cherry MX -kytkimillä varustettu Gram MX One -näppäimistö

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 444


Pelituotevalmistaja Tesoro on esitellyt uuden pelkistetyn Gram MX One -näppäimistön, joka käyttää saksalaisen Cherryn MX-kytkimiä. Näppäimistössä käytetään samaa pelkistettyä teräspintaista kotelointia kuin Gram Spectrum -mallissa. Saataville tulee klikkaava sininen ja tuntopisteellinen ruskea kytkintyyppi.

Näppäimistön kestävästä PBT-muovista toteutetut näppäinhatut on valmistettu kaksoisinjektiotekniikalla. Näppäimistön sinistä taustavalaistusta, makrotoimintoja ja peliprofiileita voi käskyttää suoraan näppäimistöstä käsin ilman erillisten ajurien tai ohjelmistojen asentamista. Käyttäjä voi valita näppäimistöön 6KRO- tai NKRO-toimintatilan.

Gram MX One tulee saataville mustana ja valkoisena 79 dollarin suositushintaan. Näppäimistölle myönnetään vuoden takuu.

Lähde: Gram MX ONE
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
89
Mutta eihän tuossa matalaprofiiliset Cherry MX:ät ole, vaan ihan normaalit siniset/ruskeat? :confused: Low profileitahan ei vielä ole muuta kuin lineaarisia punaisia/speed kytkimiä?

 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 444
Mutta eihän tuossa matalaprofiiliset Cherry MX:ät ole, vaan ihan normaalit siniset/ruskeat? :confused: Low profileitahan ei vielä ole muuta kuin lineaarisia punaisia/speed kytkimiä?

Joo ei olekaan, otsikkoon unohtui alkuperäinen muotoilu, kun luulin kytkimiä ensin matalaprofiilisiksi.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
68
Minkä takia suurin osa tenkeyless näppiksistä on myös minimalistisia? Itse tykkään TKL näppiksistä, mutta kyllä niissä saisi olla multimedianäppäimet. Sivusuunnassa sitä ahtautta on kun hiiri kolisee näppikseen, mutta näyttöä kohti sopisi vaikka 5 sentin multimediahärpäkkeet näppikseen.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 079
Minkä takia suurin osa tenkeyless näppiksistä on myös minimalistisia? Itse tykkään TKL näppiksistä, mutta kyllä niissä saisi olla multimedianäppäimet. Sivusuunnassa sitä ahtautta on kun hiiri kolisee näppikseen, mutta näyttöä kohti sopisi vaikka 5 sentin multimediahärpäkkeet näppikseen.
Todennäköisesti koska silloin on tavoitteena tehdä pienikokoinen näppäimistö, niin lisänäppäimet sotii tätä ajatusta vastaan.
 

njake

get string from object
Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
704
Minkä takia suurin osa tenkeyless näppiksistä on myös minimalistisia? Itse tykkään TKL näppiksistä, mutta kyllä niissä saisi olla multimedianäppäimet. Sivusuunnassa sitä ahtautta on kun hiiri kolisee näppikseen, mutta näyttöä kohti sopisi vaikka 5 sentin multimediahärpäkkeet näppikseen.
Samaa olen ihmetellyt vuosikausia, koskee etenkin näitä flat-näppiksiä.
Miksi ei tehdä yksinkertaisesti "sahaamalla" numpad pois ja ei rampautettaisi muuta toiminnallisuutta.
 

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 466
Itse taas haluan että on täysi näppäimistö ja mielellään lisanäppäintä tai multimedianäppäimiä kun itse en käytä wasd nääpäimet kun pelaan vaan nuolinäppäimet ja sen ympärillä olevat eli myöskin numpad myös.
Vielä on hakusessa valaistu täysi langaton mekaaninen näppäimistö mutta sellaista ei näköjään tehdä.
 

Joe

Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
316
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 662
Viestejä
4 220 929
Jäsenet
71 091
Uusin jäsen
TiieM

Hinta.fi

Ylös Bottom