Tesla suosittelulinkit (Suositteluohjelma päättynyt 30.4.2024)

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 597
Kiitos ja onnittelut Juhalle Model Y:n hankinnasta :tup:
 
Liittynyt
12.08.2023
Viestejä
5
Tässä suosittelukoodini:


Kaakon kulman seudulla voin esitellä M3:n ja Teslan ominaisuuksia yleisestikin. Olen rakennellut aurinkosähköjärjestelmään tuotannon mukaan toimivan latauksen, jonka rakentamiseen voin antaa myös vinkkejä.
 
Liittynyt
13.09.2018
Viestejä
96
Use my referral link to purchase a Tesla product or schedule a Test Drive and get cash off and other exclusive benefits
Order Tesla Products with Fredrik's Referral

Tuossa oma koodi. Varastoautoihin ilmestynee pian peruuttamani valkoinen MYLR (ilman koukkua) joten hinta jää koodilla alle 50k
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4
Hei – käytä suosittelulinkkiäni Tesla-tuotteen ostamiseen tai koeajon varaamiseen, niin saat alennusta ja muita ainutlaatuisia etuja. Suosittelulinkkini, kiitos kun käytät!
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Osta Tesla-tuote tai varaa koeajo käyttämällä minulta saamaasi suosittelulinkkiä, niin saat alennusta ja muita ainutlaatuisia etuja
Suosittelulinkki
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3
Terve kaikille!

Tuli tehtyä autokauppa niin kuin se kuuluu tehdä: ei järjellä vaan tunteella..

Nyt heräsin todellisuuteen että minulla ei ole varaa ostaa latausasemaa.

Auta Köyhää & Kipeää hankkimaan tesla-pointseja kyseisen laitoksen hankkimista varten ja käytä alla olevaa linkkiä jos teet saman hätäisen ostopäätöksen. Säästät samalla 500€.

Suosittelulinkki
 
Liittynyt
26.08.2023
Viestejä
1
Kokeillaan jos joku nappaisi tästä kiinni :). Budjetti täyttyi aikalailla wallconnectorin hankinnassa, (onneksi sai itse asennettua) mutta on tuo lisäboosti niin hintava euroissa

Osta Tesla-tuote tai varaa koeajo käyttämällä minulta saamaasi suosittelulinkkiä, niin saat alennusta ja muita ainutlaatuisia etuja
 
Liittynyt
05.09.2023
Viestejä
1
Teslan hankintaa edullisemmin

Osta Tesla-tuote tai varaa koeajo käyttämällä minulta saamaasi suosittelulinkkiä, niin saat alennusta ja muita ainutlaatuisia etuja https://ts.la/kim88689
 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
1 289
Tässä minun koodi. Kuvassa esimerkit alennuksista. Jos joku ystävällisesti ostaa tämän linkin kautta, ostan sillä Acceleration boostin 0-100 5s -> 4,4s ja olen iloinen. :) Minulla ei ole vielä yhtään suosittelupisteitä.

edit: 7.9. suosittelulennus tippui Model S ja X osalta olemaan 500e, kuvassa uusimmat hinnat alla. Model 3 ei enää kuulu suosittelualennuksen piiriin.

Päivitän tähän, kun jos joku käyttää linkkiäni, etten vie muiden pisteitä turhaa.

Order Tesla Products with Atte's Referral
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
367
Tesla hankintaan alla olevan linkin kautta niin sinulle on luvassa alennusta jopa 500 €. Mahdolliset pisteet menee matka-ajoa tukemaan kotipaikkakunnalle perhettä tapaamaan Supercharger latausten muodossa.
https://ts.la/olli540202
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
198
Hyvä kiertämään. Pisteet menevät latausasemaan

Save with Olli's Referral
Order Tesla products through Olli's Referral Link to earn up to $500 off your order – plus 3 months of Full Self-Driving Capability

 
Liittynyt
16.09.2023
Viestejä
1
Laitanpa oman suosittelulinkkini tänne myös tarjolle koska oman Y:n ostin tämän ketjun linkistä. Jos joku valitsee tämän niin Acceleration Boostiin se kiitollisena käytetään

Valitettavasti en muista kenen linkkiä käytin koska kiireessä valitsin vain jonkun kun varastoon tuli alle 50k neliveto tyrkylle ja halusin ehtiä ekana

Osta Tesla käyttämällä minulta saamaasi suosittelulinkkiä, niin sinulle on luvassa alennusta jopa 500 €.
https://ts.la/tomi540707

PS. Tämän foorumin Teslaketjua nyt luettu melkein 300 sivua, paljon hyvää tietoa, jatkakaa samaan malliin!
 
Liittynyt
09.07.2023
Viestejä
2
Tässä oma linkkini referral-alennukseen: https://www.tesla.com/fi_fi/referral/tuomas686804

Alennus toimii myös varastoautoihin. Niitä saa nyt selkeästi halvemmalla kuin tilaamalla uutena. Lisäksi niitä näyttää saavan nyt nopeasti (ovat tilassa ’Noudettavissa’ tai ’Matkalla – Saapuu pian’).

Varastoautot löytyvät esimerkiksi Y:n tilaussivun alalaidasta kohdasta ’Katso nopeammat vaihtoehdot’. Ohessa myös suora linkki alennuksineen: https://www.tesla.com/fi_FI/invento...ance&zip=00531&range=50&referral=tuomas686804

Huomioi kuitenkin, että referral-alennus ei kaikissa tapauksissa näy varastoauto-sivulla. Joskus se tulee näkyviin vasta kun valitsee itselleen sopivan auton (’Katso tiedot’-nappi). Tuonkin jälkeen alennuksesta infotaan vähän epäselvästi, mutta alennuksen kuitenkin saa, ja se tulee näkyviin selkeästi viimeistään tilauksen jälkeen saatavalle tilaussopimukselle.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.09.2023
Viestejä
2
Turku-Helsinki alueella on sovittavissa MY LR 3/2023 tutustuminen ja esittely. Olen ajanut autolla noin 25tkm ja voidaan käydä haluamiasi juttuja läpi, asiantuntemusta autotekniikasta ym. löytyy itseltäni hyvin kattavasti.
Autossa 19" Geminit kesällä ja talvella ja värinä se valkoinen.

Ja tietysti toivottavaa olisi että käyttäisit minun refe koodia Teslasi tilauksessa jotta sinä saat 500€ alennuksen ja minä pääsen kokeilemaan Acceleration boostin vaikutuksia.

 
  • Tykkää
Reactions: miu
Liittynyt
21.06.2018
Viestejä
32
2019 M3Perf löytyy pihasta. Punainen multicoat ja valkoiset sisustat, 20" kiekot ja pari kuukautta alla omassa käytössä. Saa kysellä, vastaan omiin kokemuksiin ja kuultuun/luettuun pohjaten.

Voin myös mahdollisesti erikseen sovittaessa demota ja ajeluttaa PK-seudulla jos sopii aikatauluihin

Refelinkkiä tarjolla 250 eur alennuksella https://ts.la/simo509552

2023/10/13 edit. Tesla laskenut refealennuksia 500 eurosta 250 euroon
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.08.2018
Viestejä
16
Mitä käy refekoodille/koodin antajalle jos käyttää jonkun koodia valmiin varastoauton tilaukseen, mutta peruuttaa sen tilauksen?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 879
Tulee ilmoitus että tilaus peruttu ja ei saa pisteitä.
Tulee kuitenkin ilmoitus? Itselläni näkyy yksi "tilattu" tilassa, mutta vähän luulen että olisi jo peruttu yms kun on niin pitkä aika tilauksesta. Mutta ei ole mitään ilmoitusta kyllä tullut perumisesta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 986
Tulee kuitenkin ilmoitus? Itselläni näkyy yksi "tilattu" tilassa, mutta vähän luulen että olisi jo peruttu yms kun on niin pitkä aika tilauksesta. Mutta ei ole mitään ilmoitusta kyllä tullut perumisesta.
Tulee ilmoitus, että tämä henkilö perui tilauksen jne. Kun auton noutaa tulee myös heti viesti että saa pisteet.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
620
Vaihtuuko nämä diilit vähän väliä? Jarvo EV kanavalla, hänen vieraansa oli saanut -4000€ alennusta referal koodilla tilaamaansa Y malliin.
 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
1 289
Vaihtuuko nämä diilit vähän väliä? Jarvo EV kanavalla, hänen vieraansa oli saanut -4000€ alennusta referal koodilla tilaamaansa Y malliin.
Heillä on mennyt asiat sekaisin. Aikamoista, että noin isoissa kaupoissa ei tietoa hinnan muodostumisesta. :D Tuo on ollut varastoautoalennus. Refeillä saa 500e.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
620
Heillä on mennyt asiat sekaisin. Aikamoista, että noin isoissa kaupoissa ei tietoa hinnan muodostumisesta. :D Tuo on ollut varastoautoalennus. Refeillä saa 500e.
Loppuhinnaksi oltiin saatu kuitenkin Santanderin valkoisella takavedolle alta 43k€
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
620
43200€ näköjään oli kansikuvass laitettu hinta. Eli tuosta -600€ toimituskuluja?
 
Liittynyt
28.12.2018
Viestejä
566
Lappeenrannan seudulla MYLR -23, perusmalli gemineillä.
Jos pohdit Teslan hankintaa, voin tarjota koeajon ja omakohtaista kokemusta autosta livenä tai yksärillä kyselemällä.
Toiveena tietty se että käyttäisit reffilinkkini. Haluan ainoastaan acc boostin, eli riittää yksi reffi, jos eivät säännöt muutu.
 

VPY

Liittynyt
21.09.2023
Viestejä
2
Aikaisemmin ilmoittamani auto nyt pihassa.

Kiitos ja olkaa hyvä.
Osta Tesla käyttämällä minulta saamaasi suosittelulinkkiä, niin sinulle on luvassa alennusta jopa 500 €. https://ts.la/vesa281853
 
Liittynyt
05.09.2023
Viestejä
5
Hommasin syyskuussa Model Y Long Range varastoauton Oulussa. Jos itse harkitset vastaavan hankintaa, niin vastaan mielelläni kysymyksiin, annan vinkkejä ja kerron kokemuksista. Voin myös esitellä autoa henkilökohtaisesti Oulun alueella kiinnostuneille. YV:llä voi ottaa yhteyttä ja jos päädyt tilaamaan, niin käytä suosittelulinkkiäni https://www.tesla.com/fi_fi/referral/kimmo234097 ja saat 500€ alennusta auton hankintahinnasta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.10.2023
Viestejä
6
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
1
Model Y Long Range ollut käytössä nyt puoli vuotta ja olen ollut autoon enemmän kuin tyytyväinen :) Mielelläni vastaan kysymyksiin ja kerron omia kokemuksia. S3XY knob tulossa joulukuussa. Ja lisä sovelluksena on tessie käytössä. Näistä voin myös kertoa omat kokemukset.

Olisin todella kiitollinen, jos ostat itsellesi myös teslan suosittelu linkilläni niin saat alennusta 500€ S/X/Y ostoon. Itselleni hankkisin saamillani pisteillä acceleration boostin :happy:

Tässä vielä suosittelu linkkini: https://www.tesla.com/fi_fi/referral/kati387017
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 878
Viestejä
4 207 075
Jäsenet
70 994
Uusin jäsen
kinkku777

Hinta.fi

Ylös Bottom