Ei se ole pyörän keksimisestä uudelleen johtuvaa, samaa tuotantolinjateknologiaa käyttävät kuin kaikki muutkin.
Kaikki mahdolliset ja mahdottomat keinot vaan ovat käytössä, että saadaan toimitettua autoja mahdollisimman paljon asiakkaille, kassavirta ei meinaa millään pysyä plussalla ja Wall Street vaatii samalla nousevia myyntilukuja.
Joten tuotantolinjat pidetään niin nopeana kuin voidaan, mutta valitettavasti maalauslinjasto on iso tulppa jota on vaikea saada nopeammaksi. TeslaJonikin on havainnut aivan identtisiä vikoja noissa autoissa, eli robotit käyttävät vähemmän maalia ja lyhempiä liikeratoja että saadaan autoja linjalta ulos...
Teslahan on VÄHENTÄNYT takuukorjauksiin käytettäviä varoja budjetissaan vaikka autoja on kappalemääräisesti myyty ennätysmäärät monta kvartaalia, ja kun muistetaan tämän kaltaiset uutiset: Musk to review all of Tesla's expenses in new cost-cutting plan
"That is why, going forward, all expenses of any kind anywhere in the world, including parts, salary, travel expenses, rent, literally every payment that leaves our bank account must (be) reviewed," Musk said."
Kuluja yritetään pitää alhaalla keinolla millä hyvänsä.
Eihän tuollaisia maalivikaisia- ja puutteellisia autoja ole KUKAAN voinut olla huomaamatta tuotantoprosessin aikana, eikä niitä ole voinut olla huomaamatta kukaan Vetokujallakaan Suomen Teslalla. Tämä on siten nähdäkseni aivan tahallinen, laskelmoitu teko myydä asiakkaille kaikki autot niiden kunnosta riippumatta. Pääasia että saavat asiakkailta rahat pois. Ei näin selviä vikoja voi kukaan kieltäytyä korjaamasta kuluttajasuojalain virhevastuuta rikkoen, ellei sitä ole määrätty joko Euroopan pääkonttorista tai Fremontista asti.
Pisteenä i:n päälle varsinkin USA:ssa Teslan huolto-organisaatio on kaaoksessa, kun siellä hukutaan korjattavien autojen määrään. Automyynti on noussut ennätykseen mutta huollon kapasiteetti ei riitä, ja kun asiakaspalvelustakin on säästetty, ei huoltoihin saa suoraan edes puhelimitse enää yhteyttä...
Kaikki mahdolliset ja mahdottomat keinot vaan ovat käytössä, että saadaan toimitettua autoja mahdollisimman paljon asiakkaille, kassavirta ei meinaa millään pysyä plussalla ja Wall Street vaatii samalla nousevia myyntilukuja.
Joten tuotantolinjat pidetään niin nopeana kuin voidaan, mutta valitettavasti maalauslinjasto on iso tulppa jota on vaikea saada nopeammaksi. TeslaJonikin on havainnut aivan identtisiä vikoja noissa autoissa, eli robotit käyttävät vähemmän maalia ja lyhempiä liikeratoja että saadaan autoja linjalta ulos...
Teslahan on VÄHENTÄNYT takuukorjauksiin käytettäviä varoja budjetissaan vaikka autoja on kappalemääräisesti myyty ennätysmäärät monta kvartaalia, ja kun muistetaan tämän kaltaiset uutiset: Musk to review all of Tesla's expenses in new cost-cutting plan
"That is why, going forward, all expenses of any kind anywhere in the world, including parts, salary, travel expenses, rent, literally every payment that leaves our bank account must (be) reviewed," Musk said."
Kuluja yritetään pitää alhaalla keinolla millä hyvänsä.
Eihän tuollaisia maalivikaisia- ja puutteellisia autoja ole KUKAAN voinut olla huomaamatta tuotantoprosessin aikana, eikä niitä ole voinut olla huomaamatta kukaan Vetokujallakaan Suomen Teslalla. Tämä on siten nähdäkseni aivan tahallinen, laskelmoitu teko myydä asiakkaille kaikki autot niiden kunnosta riippumatta. Pääasia että saavat asiakkailta rahat pois. Ei näin selviä vikoja voi kukaan kieltäytyä korjaamasta kuluttajasuojalain virhevastuuta rikkoen, ellei sitä ole määrätty joko Euroopan pääkonttorista tai Fremontista asti.
Pisteenä i:n päälle varsinkin USA:ssa Teslan huolto-organisaatio on kaaoksessa, kun siellä hukutaan korjattavien autojen määrään. Automyynti on noussut ennätykseen mutta huollon kapasiteetti ei riitä, ja kun asiakaspalvelustakin on säästetty, ei huoltoihin saa suoraan edes puhelimitse enää yhteyttä...