Teliasta

Liittynyt
13.05.2019
Viestejä
408
Alkuvuodesta 6 liittymää ja TV-boksi Telialta. Tv-boksi uusittiin sopimuksen yhteydessä ja myyjä lupasi lähettää uuden boksin vanhan tilalle. Lähettihän se
ja sen jälkeen maksettu kahdesta boksista. Näitähän sattuu. Tilatessa lupasivat 300 euron lahjakortin Lidliin ja lahjakorttikin tuli, tosin 30 euron.
Lahjakorttia olen säännöllisin väliajoin kysellyt ja kaava on aina sama. Alkuperäinen myyjä soittaa huomenna, ylihuomenna ja välillä tänään.
Ei ole soittoa kuulunut. Tänään soitin taas ja Telialta vastasi hiljainen masentuneen kuuloinen asiakaspalvelija. Sanoi että alkuperäinen myyjä soittaa puolen tunnin sisällä.
Aika moneen kertaan sanoin että älä viitsi, ei taatusti soita. Yritti ainakin olla vakuuttava ja sanoi että kyllä soittaa. No ei soittanut.
Soitin siis uudelleen Telialle jossa vastasi mies tällä kertaa. Sanoin lupauksesta että myyjä soittaa. Mies katsoi jostain ja sanoi ettei tuo alkuperäinen myyjä ole edes paikalla tänään.
Meinasi kierrokset nousta eli ihan silkkaa valehtelua Telian asiakaspalvelusta.
Nyt sanoivat että ovat kuunnelleet alkuperäisen nauhoituksen ja siinä kuulemma lahjakortteja luvattu 6x30 euroa. Tuo oli alkuperäinen tarjous jonka tingin 300 euroon.
Tilasin alkuperäisen nauhoitteen, saa nähdä saanko sitä ikinä. Lupasivat......:hmm:
 
Otapa yhtys kuluttajaneuvontaan. Kun löydät saitin, siellä ilmoitetaan puhelinnumero mutta se on täysin turhaa sillä se on käytännössä 24/7/365 tukossa, liikaa soittajia. Sen sijaan pistä spostia, vastaavat 1-5 päivän sisällä, ja vastauksessa lukee että tämän viestin voi lähettää edelleen myös myyjäliikkeen tiedoksi.

Sitten, alkaa tapahtumaan. Siis mikäli Telian toiminnassa on oikeasti korjattavaa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
283 426
Viestejä
4 869 617
Jäsenet
78 580
Uusin jäsen
Toponen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom