Asun helsingissä kerrostalossa joka kuuluu telian kaapelitv:n ja taloyhtiölaajakaistan piiriin. Eilen aamupäivällä joskus klo 09.00 jälkeen netti katkesi ja myöhemmin huomasin myös tv-kanavien pimentyneen. Katkos päättyi illalla klo 21.00 tietämillä, siis vaatimaton noin 12 tunnin katkos. Puhelimella tuli seurattua telian häiriötidoitteet sivua mutta sinne ei katkoksesta ilmestynyt mitään infoa. Kylläpä v*tuttaa tämä telian häiriöistä tiedoittaminen, mikähän murto-osa katkoista päätyy häiriötiedoitteet sivulle.
Paremmaltahan se näyttää firman markkinoinnissa kun ei laiteta häiriötiedotteita mihinkään nähtäville
Onneksi erilaisiakin toimijoita on tässä maassa. Saa nähdä oppivatko nämä suuremmat toimijat koskaan.
Sen opin tästä katkosta, että kirjautumalla telian sivuille voi tilata nettiliittymään kohdistuvista häiriöistä tiedoitteet tekstiviestillä ja sähköpostilla.
Illalla klo 21.45 tuli tiedote "Hei, verkossamme ilmennyt alueellinen vika on korjattu ja laajakaistaliittymäsi XXX-XXXXXXX tulisi olla jälleen kunnossa. Jos vika ei ole poistunut, sammuta modeemisi hetkeksi. Jos uudelleenkäynnistys ei auta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme 020 690 400 (mpm/pvm). Lisätietoja viasta löydät osoitteesta telia.fi/hairiotiedotteet T. Telia"
Tuossa viitattiin jälleen lisätietoihin joista ei koko katkoa löydy laisinkaan.