2006 rakennetussa kerrostalon vuokra-asunnossa on Telian kaapelinetti. Yli kaksi kuukautta jatkuneet soittelut, selvitykset ja huollot eivät ota loppuakseen kun yhteyttä ei saada korjattua.
Yhteys katkeili ensimmäiset viikot lähes päivittäin. Tämä saatiin kuriin korjaamalla talon sisäverkkoa, käsittääkseni lisäämällä vahvistimia rapun keskukselle. Yhteyden katkeamisongelma on poistunut, mutta tilalle on mystisesti tullut pingin seilaaminen. Pelaan paljon verkkopelejä eikä siitä tietenkään tule mitään jos ping huitelee pilvissä.
Tätäkin on nyt käyty ratkomassa, tai siis "ratkomassa" useita kertoja. Useat "vika korjattu, vastaa viestiin häiriö jos se jatkuu" viestit oon joutunut kuittaamaan häiriöllä. Lainamodeemia koitettu, kuten myös modeemia siltaavassa tilassa. Tuntuu että telialla ei ole homma hanskassa niin kuin pitäisi, miten voi olla että kohta kolme kuukautta ja valehtelematta 10 käyntikertaa eri tahoilta ei riitä vian lähteen selvittämiseen?
Kaipaisin nyt vinkkejä tai pohdintaa, miten asian saa hoidettua maaliin. Teknisiä neuvojakin otetaan vastaan, joskin ymmärrän että oikea diagnosointi vaatisi varmasti paikanpäältä touhuamista. Onko mitään järkeä taloyhtiön kanssa yrittää sohlata asiaa eteenpäin? Tänäänkin telialta sitä kehottivat tekemään koska sisäverkon asiat eivät heille kuulu, vaikka kovasti touhuavat täällä ja edelleen vikailmoitus on avoin. En aivan ymmärrä. Suuri epäilys vain on, että taloyhtiötä ei kiinnosta alkaa selvitystöihin jos ongelma on lähinnä joku nettipelaaminen...
Yhteys katkeili ensimmäiset viikot lähes päivittäin. Tämä saatiin kuriin korjaamalla talon sisäverkkoa, käsittääkseni lisäämällä vahvistimia rapun keskukselle. Yhteyden katkeamisongelma on poistunut, mutta tilalle on mystisesti tullut pingin seilaaminen. Pelaan paljon verkkopelejä eikä siitä tietenkään tule mitään jos ping huitelee pilvissä.
Tätäkin on nyt käyty ratkomassa, tai siis "ratkomassa" useita kertoja. Useat "vika korjattu, vastaa viestiin häiriö jos se jatkuu" viestit oon joutunut kuittaamaan häiriöllä. Lainamodeemia koitettu, kuten myös modeemia siltaavassa tilassa. Tuntuu että telialla ei ole homma hanskassa niin kuin pitäisi, miten voi olla että kohta kolme kuukautta ja valehtelematta 10 käyntikertaa eri tahoilta ei riitä vian lähteen selvittämiseen?
Kaipaisin nyt vinkkejä tai pohdintaa, miten asian saa hoidettua maaliin. Teknisiä neuvojakin otetaan vastaan, joskin ymmärrän että oikea diagnosointi vaatisi varmasti paikanpäältä touhuamista. Onko mitään järkeä taloyhtiön kanssa yrittää sohlata asiaa eteenpäin? Tänäänkin telialta sitä kehottivat tekemään koska sisäverkon asiat eivät heille kuulu, vaikka kovasti touhuavat täällä ja edelleen vikailmoitus on avoin. En aivan ymmärrä. Suuri epäilys vain on, että taloyhtiötä ei kiinnosta alkaa selvitystöihin jos ongelma on lähinnä joku nettipelaaminen...
Viimeksi muokattu: