Tehokas tiskikone

burner

F-Solutions
Yhteistyökumppani
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
62
Mikähän nykyisin kuluttaja koneen mitoissa oleva astianpesukone olisi tehokas?
Hankinnassa olelliset asiat olisi
1) teho (pitää pestä mahd hyvin myös kuivunutta likaa)
2) nopeus (ei lähellekkään niin tärkeä asia kuin teho)

Taasen asiat jotka ei minua kiinosta vähääkään kunhan 2 ekaa asiaa on kohdallaan:
1) sähkön kulutus (sähköä saa pistorasiasta ja sitä kuluu)
2) veden kulutus (vettä löytyy hanasta ja se on kierrätyskelpoista)

Mitäs ehdotuksia olisi näillä spekseillä?
Ainiin ja kone tulee tilaan jossa sen ääni ei juuri muualle kuulu. Eli kunhan se pesisi puhtaaksi eikä vain huljuttelisi niitä astioita varovasti haalealla vedellä, niin kuin nuo nykyiset energiansäätö piipertimet niin se riittää.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
276
Gigantista et tuollaista konetta tule löytämään. Kaikki kuluttajille tarkotetut astianpesukoneet ja pyykinpesukoneet on nykyään eco-malleja, jotka pesevät pitkään mutta huonosti. Fosfaattia sisältäviä pesuaineitakaan ei enää saa myydä.

Ainoa vaihtoehto on varmaanki ostaa joku professional/semi-professional -malli, joitten hinnat sitten lienevät alk. 1000e?
http://www.miele-professional.fi/fi/prof/tuotteet/141.htm
 
Viimeksi muokattu:

burner

F-Solutions
Yhteistyökumppani
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
62
pro malleissa on ongelmana, että ne ei yleensä vaihda itse vesiänsä. Ovat tarkoitettu siihen, että pesee monta koneellista peräkkäin.
 

xana

ICT Pro
Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
933
pro malleissa on ongelmana, että ne ei yleensä vaihda itse vesiänsä. Ovat tarkoitettu siihen, että pesee monta koneellista peräkkäin.
Näin lukee
PG 8056 SpeedPlus, PG 8059 Hygiene ja PG 8055 Speed tiskareissa:
"Pesutekniikka

Puhdasvesijärjestelmä, loppuhuuhtelulämpötila enintään 70°C. Hygieeninen puhdistustulos, sillä vesi vaihtuu jokaisen pesu- ja huuhteluvaiheen jälkeen. 2 pesutasoa, yläkorin korkeus säädettävissä, kiertovesipumppu [Qmax I/min]: 400, pesuveden kolminkertainen suodatus: tasosiivilä, karkeasiivilä, mikrosiivilä".
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 646
Viestejä
4 239 129
Jäsenet
71 231
Uusin jäsen
stammi

Hinta.fi

Ylös Bottom