TechBBS mukana Pelastusarmeijan Joulupata-keräyksessä

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 529



TechBBS-foorumin nimissä nettipataan on saatu kerättyä jo yli 5000 euroa, joka on lähes 1000 euroa enemmän kuin viime vuonna. TechBBS keräsi viime vuonna yhteensä 4260 euroa ja oli suurin kaikista nettipadoista.

Pelastusarmeija jakaa Joulupadasta saatavat varat ruokana, vaatteina ja lahjakortteina vähäosaisille perheille ja muille Suomen vähävaraisille ihmisille.

Osallistu keräykseen: TechBBS:n nettipata

io-techin ylläpito kiittää kaikkia osallistuneita!

Linkki alkuperäiseen uutiseen (io-tech.fi)
 

Excelsior

Näkymätön
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
56
Ihan mahtava juttu. Hienoa että niin paljon porukkaa mukana.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 336
Alkuun ajattelin kyllä että tavoite (5k€) ei varmaan mene rikki. Olin onneksi väärässä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 800
Pelastusarmeijan paikalliseen pataan pistetty tänään kaikki mitä taskusta löytyi. Vanha lahjoitus periaatteessa joka joulu, kiitoksena erään jo edesmenneen etäisen sukulaisen jolta sain extempore 500e perinnön tuolloin _täysin_ persaukisena joskus 90-luvulla... oli muistaakseni jotenkin tekemisissä Pelastusarmeijan kanssakin? Joten olen sittemmin lahjoittanut sinnepäin. SPR'lle en heidän nykymenollaan tule koskaan antamaan senttiäkään.
 
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
450
En ole itse asiaa vastaan, mutta kuinka foorumi hyväksyy keräyksen, kun Pelastusarmeija on kristillinen järjestö? Suhtautuminen kristinuskoa kohtaan on palstalla erittäin negatiivinen.
 
D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
En ole itse asiaa vastaan, mutta kuinka foorumi hyväksyy keräyksen, kun Pelastusarmeija on kristillinen järjestö? Suhtautuminen kristinuskoa kohtaan on palstalla erittäin negatiivinen.
Miten kristillisen järjestön keräämä ja jakama apu vähäosaisille suomalaisille eroaa ei-kristillisen järjestön keräämästä ja jakamasta avusta vähäosaisille suomalaisille?
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 452
En ole itse asiaa vastaan, mutta kuinka foorumi hyväksyy keräyksen, kun Pelastusarmeija on kristillinen järjestö? Suhtautuminen kristinuskoa kohtaan on palstalla erittäin negatiivinen.
Miten kristillisen järjestön keräämä ja jakama apu vähäosaisille suomalaisille eroaa ei-kristillisen järjestön keräämästä ja jakamasta avusta vähäosaisille suomalaisille?
Puhumattakaan siitä että eiköhän tuo komea potti kerro jo itsessään että hyvin hyväksyy foorumi keräyksen.
 
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
450
Miten kristillisen järjestön keräämä ja jakama apu vähäosaisille suomalaisille eroaa ei-kristillisen järjestön keräämästä ja jakamasta avusta vähäosaisille suomalaisille?
Ei mitenkään, toin vain asian esiin. Olen pahoillani.
Hyväksyn itse keräyksen ja tuen ajoittain järjestöä.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 269
En ole itse asiaa vastaan, mutta kuinka foorumi hyväksyy keräyksen, kun Pelastusarmeija on kristillinen järjestö? Suhtautuminen kristinuskoa kohtaan on palstalla erittäin negatiivinen.
Hyvin tuntuisi hyväksyvän, kuten keräyssummasta voi huomata :tup: Ja toisaalta ainakaan meille io-techin ylläpidossa ei ole sinällään mitään merkitystä mikä vakaumus hyväntekeväisyysjärjestöllä on, kunhan lahjoitetut rahat päätyvät hyvään tarkoitukseen ja sen suhteen Pelastusarmeijalla on varsin hyvä maine.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
612
Pieni summa (3 euroa) oli laitettava itsekin eilen. Hyvä summa IO:lla kasassa.
 
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
450
Taidan tänä vuonna lahjoittaa tavaraa kaupungeista löytyviin keräyspisteisiin, uutta ja uudehkoa laatutavaraa kun on tällä hetkellä hallussa enemmän kuin rahaa.
 

Deussu

Premium-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
653
Vähän hidastunut keräys... Nyt tekkiläiset rahaa tiskiin! :cigar2:
 

svk

Apua, avatarini on sormi!
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 810
:greedy:
Kymppitonnin raja ylitetty.
 

Rentner

Niin läski äijä!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
174
TechBBS.fi
no aika vaikea uskoa että pitäis paikkansa. onhan siellä ehkä "enemmän"käyttäjiä mutta suuri osa onkin semmosta porukkaa että ei uskois niiden olevan mitään töissä käyviä ja muita joilla olis edes vara pistää euroa mihinkään kun taas esim rautapuolta lukee jossa menee tuhansia euroja koneisiin jne. ehkä olen väärässä mutta tuo on mielestäni vaan jotenki siltojen alla asuvien kaltaista jengiä. voihan tämäkin täysin väärin olla mutta semmonen kuva ja ajatus jääny mieleen ko vähänki vilkaissu tuonne alueelle.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 485
Viestejä
4 163 923
Jäsenet
70 415
Uusin jäsen
Toivokipina

Hinta.fi

Ylös Bottom