Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meni avatarit näköjään tuon "Uutisia lyhyesti"-boksin säätämisen kanssa:Avatarit näkyy ilmoitusvalikossa kun avaa valikon tuosta kellon kuvasta, mutta jos siirtyy ilmoitukset ( https://bbs.io-tech.fi/account/alerts ) sivulle, niin avatarit uupuu.
![]()
![]()
Foorumin etusivulla oikean reunan laatikoston Uutisia lyhyesti -linkki johtaa sivulle Uutta vaikka sen pitäisi arvatenkin olla Uutisia lyhyesti
Ilmeisesti käyttää samaa elementtiä kuin oikean palkin uutisia lyhyesti listan avatar joka piilotettu. Täytyy ehkä puukottaa kooditasolla css sijaan.Kun kattoo tota Oma Sisältö-sivua niin muistelen että ennen siinä on ollu se oma avatar siin oisko se nyt vasen reuna (huom, mä en siis FYYSISESTI näe sivua jota katon vaan mulle kerrottu näin!!)
Se on nyt siitä kadonnut jonnekin, tarkoituksella?
Tää ei ollutkaan vika softassa vaan tässä tollossa näppiksen takana.
Edit: My bad, olikin Ublockissa jokin esto päällä , whitelistaus palautti näkyviin.
Tuokin on ihan totta. Se ilmoitus on nyt juuri samanlainen ja samassa paikassa kuin jos ketju olisi lukossa, niin silmät hyppäävät sinne automaattisesti. Tarkoitus on hyvä, mutta tosiaan toteutus tällaisenaan ei nyt ole ihan täyttä priimaa.Omassa käytössä uudistus on selkeä huononnus, mutta ei niin suuri että siitä kovin kauan jaksaisi purnata. Enpä tiedä kuinka nopeasti tuohon tottuu, mutta ainakin näin alussa olen jo tusinan kertaa kerennyt muutaman sekunnin ihmettelemään että miksi ketju on lukotettu. Tämä uusi ilmoitus kun on samassa paikkaa kuin keskustelu on suljettu ilmoitus.
Joku 1-2 käyttäjää pyysi ominaisuutta ja nyt kaikki saavat nauttia.Tuleeko hutiviestejä niin paljon että tuollainen lisäys on tarpeellinen?
Ylläpito saa nauttia täysin turhanpäiväisen offtopicin siivoamisesta valitettavasti ihan päivittäin. Katsotaan auttaako tämä asiaa jollain tavalla.Joku 1-2 käyttäjää pyysi ominaisuutta ja nyt kaikki saavat nauttia.
Ilmeisesti ei onnistu millään helposti toteutettavalla keinolla, mitä Sampsan kanssa juttelin asiasta aiemmin. Toki jos joku osaa neuvoa järkevän puukotuksen millä onnistuu niin voi vinkata.Eikö toi "olet vastaamassa...." teksti voisi olla tuossa itse vastauslaatikossa tuon "Kirjoita vastaus...." tilalla. Toki ei toimi jos kesken viestin kirjoituksen unohtaa mihin oli vastaamassa.
div.block:has([data-widget-id="19"]) {
margin-bottom: 0;
}
div.block-container[data-widget-id="19"] .block-body {
border-left: 1px solid hsla(var(--xf-borderColor));
font-size: 13px;
margin-left: 163px;
padding-bottom: 0;
}
AdGuard nappasi myös hyvin pois puhelimessa.![]()
Oli kyllä kohtalaisen ärsyttävä uudistus tämä, mutta näköjään sai kuitenkin uBlockilla piilotettua koko palikan näkyvistä.
Samaten uBlock Originilla lähti tällaisella filter-riimulla, mutta mieluummin sitä käyttäisi sivustoa ilman kikkoja, kun ei tiedä mihin nämä myöhemmin vaikuttavat.AdGuard nappasi myös hyvin pois puhelimessa.![]()
bbs.io-tech.fi##.p-body-pageContent > div.block > .block-container > .block-row.block-body
Toi on kyl vähä semmoinen, että voi periaatteessa osua johonkin muuhunkin elementtiin. Ota vaikka tosta ylempää mallia ja tarkenna hiemanSamaten uBlock Originilla lähti tällaisella filter-riimulla, mutta mieluummin sitä käyttäisi sivustoa ilman kikkoja, kun ei tiedä mihin nämä myöhemmin vaikuttavat.
Koodi:bbs.io-tech.fi##.p-body-pageContent > div.block > .block-container > .block-row.block-body
div.block-container[data-widget-id="19"]
Tai vähintään pienemmällä fontilla ja jollakin vähän vaisummalla värillä. Siihen saakka minä ainakin hoidan koko palkin piiloon mainosestosoftan filtterillä.Voishan se olla vastausboksin alapuolelle tai tuolla breadcrumbseissa alareunassa.
Ei osu toi breadcrumb silmään mistä syystä? Vielä selkeemmin esillä mobiililla?Olisiko mahdollista jotenkin saada tuo "olet vastaamassa ketjuun" viesti myös silloin kun avaa "vastaa" uuteen välilehteen kuten itse teen usein? Nythän siinä lukee vain että "vastaa keskusteluun".
![]()