★★★ TechBBS.fi: Joulupata 2018 -keräys vähäosaisille ★★★ (+10000€ kasassa)

Tila
Keskustelu on suljettu.

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 530
Myös tänä vuonna TechBBS-keskustelufoorumi osallistuu yhteisönä Pelastusarmeijan joulupadan nettipotin kartuttamiseen!

Linkki TechBBS.fi Joulupata 2018 keräykseen:

https://oma.pelastusarmeija.fi/4644

Keräämme io-techin toimituksesta tarpeettomat SER-jätteet ja sen sijaan että heittäisimme ne roskalavalle, huutokauppaamme ne käyttäjiemme kesken ja lahjoitamme myynnistä saadut rahat lyhentämättömänä joulupataan.

-----------------

Perinne:

Vuonna 2016 TechBBS-yhteisön jäsenten lahjoituksista Joulupataan kertyi yhteensä 4260 euron kokonaispotti, joka oli suurin kaikista yritysten ja yhteisöjen joulupata-keräyksen nettipadoista kyseisenä vuonna.

Pelastusarmeija kiittää TechBBS-foorumiyhteisöä - io-tech.fi

Viime vuonna 2017 TechBBS-yhteisön jäsenten lahjoituksista Joulupataan kertyi yhteensä 11220 euron kokonaispotti, joka oli 2. suurin nettipotti.

https://oma.pelastusarmeija.fi/4322
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 886
Keräämme io-techin toimituksesta tarpeettomat SER-jätteet ja sen sijaan että heittäisimme ne roskalavalle, huutokauppaamme ne käyttäjiemme kesken ja lahjoitamme myynnistä saadut rahat lyhentämättömänä joulupataan.
Tähän olen osallistunut (voittamatta) parina vuonna, jo muron aikoihin. Hieno perinne ja tulen pitämään ainakin minimihinnat oikealla tasolla :)
 

corn

Valosnäppäilijä
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
107
no aika vaikea uskoa että pitäis paikkansa. onhan siellä ehkä "enemmän"käyttäjiä mutta suuri osa onkin semmosta porukkaa että ei uskois niiden olevan mitään töissä käyviä ja muita joilla olis edes vara pistää euroa mihinkään kun taas esim rautapuolta lukee jossa menee tuhansia euroja koneisiin jne. ehkä olen väärässä mutta tuo on mielestäni vaan jotenki siltojen alla asuvien kaltaista jengiä. voihan tämäkin täysin väärin olla mutta semmonen kuva ja ajatus jääny mieleen ko vähänki vilkaissu tuonne alueelle.

edit: mukana ollaan
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.07.2017
Viestejä
2 459
Mielummin pelastusarmeija kuin spr. Tietää minne apu menee. Lahjoitettu.
Itse en hirveästi välitä Pelastusarmeijan kristillisestä taustasta mutta tietää tosiaan mihin tarkoitukseen lahjoitetut rahat on tarkoitus käyttää toisin kuin SPR:n korruptiopataan laittaessa. Joulupataan tulee aina lahjoitettua ja tällä kertaa voikin yhtyä io-techin pottiin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
374
Pelastusarmeija vakuuttaa, enkä ole edes uskonnollinen. Joulupadan mainosvideo tänäkin vuonna kertoo hyvin mistä tässä on kyse:



Olen mukana tänäkin vuonna, auttamassa niitä joilla tarve on. Tekkiin tai muroon en ole paljon kirjoittanut, mutta olen paljon niistä aikoinaan irti saanut. Siksi jos se vaan minusta riippuu niin voitto olkoon TechBBSn, tänäkin vuonna :)
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 772
Tuo teksti kyllä edelleenkin kuvaa mun mielestä räbän voittajia täydellisesti.
 

svk

Apua, avatarini on sormi!
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 810
Pyynnöt ja vihjailut näemmä menneet perille ;) kaippa siitä jokunen euro tulee lisää ja onki jo tullut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 290
Eipähän tarvitse kuin joka kymmenennen rekisteröityneen käyttäjään nakata kymppi, niin siitä saadaan jo sievoinen potti (>25k€). Omat 1000 senttiä lahjoitettu. :)
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
600
Milloin SER-huutokaupat alkavat? Jos niissä ei tuuri käy niin sitten lahjoitetaan :)
 

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 395
Toivottavasti tulee sama summa mitä edellisvuonna tai enemmän niin perinne pysyy yllä.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
163
Hyvään asiaan osallistuttu, uskon että Pelastusarmeijan kautta apu menee maksimaalisesti apua tarvitseville.
io-tech:ltä erinomainen suoritus tämä perinne, tupla peukut
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 504
Menikö noi samaan keräykseen noi 2016 ja 2017?
Vai onko joulupata ja nettipata eri keräykset jos 2016 pääsi 4K ykköseksi mutta 2017 11K "vain" kakkoseksi?
Onko tietoa kuka oli 2017 ykkönen ja millä summalla?
 

Sienimies

Varakuningas
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
94
Sampsa lahjoittaa streamin kautta tulleet lahjoitukset lyhentämättömänä joulupataan, tuota kautta saadaan hyvä kertapotti.
vajaa 1h takana ja 500€ lahjoitettu.

Streamit käynnissä:

 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 071
Kävin lisäämässä pottiin pikku summan :).
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 562
Viestejä
4 166 408
Jäsenet
70 423
Uusin jäsen
ngocminh247

Hinta.fi

Ylös Bottom