Nyt on erikoinen ongelma. Olen aikanaan läppärilläni kirjautunut työpaikan Microsoft 365 ympäristöön. Nyt kun pitäisi käyttää Teamsia selaimen kautta omalla henkilökohtaisella Microsoft-tilillä (oskari.xxx@outlook.com), niin eipä onnistu. Kun avaan teams-linkin sähköpostista, niin selain hyppää automaattisesti tuonne työpaikan Microsoft 365 kirjautumisruutuun (login.microsoftonline.com) vailla minkänlaista vaihtoehtoa vaihtaa henkilökohtaiseen tunnukseen.
Olen jo kokeillut tyhjentää selaimesta kaikki cookiet, joten en enää keksi että mistä helvetistä se tuonne firman loginiin keksii mennä ja antaa siihen jopa automaattisesti ehdolle minun työpaikan käyttäjätunnuksen (oskari.xxx@firma.com), joka ei pitäisi olla missään tallessa.
Vinkkejä otetaan vastaan.
Olen jo kokeillut tyhjentää selaimesta kaikki cookiet, joten en enää keksi että mistä helvetistä se tuonne firman loginiin keksii mennä ja antaa siihen jopa automaattisesti ehdolle minun työpaikan käyttäjätunnuksen (oskari.xxx@firma.com), joka ei pitäisi olla missään tallessa.
Vinkkejä otetaan vastaan.