Tatuoinnit

Liittynyt
22.04.2017
Viestejä
75
Yritin etsiä ja en löytänyt minkäänlaista ketjua tatuoinneista. Onko teillä? Mielipide asiasta? Turhia? Hienoja? Kuvaa sinulle tärkeitä asioita? Miksi hankit? jne

Yli 10 vuoden pohtimisen ja n. 17 vuoden fanituksen myöden päätin toteuttaa minun yhden haaveeni kun hinta kohtasi budjettini ja luotettava tekijä löytyi.

 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 756
Hanurista. En pidä. Ainakin kun menee överiksi. Melkein yhtä suuri major turn off kuin jos nainen polttaa. Miehillä nyt ei niin väliä kun ei kiinnosta.

Miksi sitten vastaan tässä ketjussa, no kun kysyttiin. En häiritse enempää, sillä kenenkään vieraan tatuoinnit ei ole minulta mitenkään pois. :)
 

AHPU

VHM
Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
581
Itsellä ei ole, mutta nyt pari vuotta miettinyt toiseen olkavarteen Queensrychen "tri-rycheä", ja toiseen D-A-D:n lehmänkalloa. Noilla on iso merkitys ollut omalla polullani. Niin tosin Nightwishilläkin yli 20:n vuoden ajalta :tup:
 

kusiainen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 486
-Eiku tämän voikin poistaa, ei ollutkaan räbässä.

Itse olen aina ollut sitä mieltä, että naamaan ei kannata mitään kovin isoja/kummallisia kuvia ottaa. Olen siis yrittänyt pitää homman hillittynä ja välttää turhan provoavia kuvia noin näkyvässä paikassa.

 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 214
Viestejä
4 330 849
Jäsenet
72 151
Uusin jäsen
Osimandius

Hinta.fi

Ylös Bottom