Tasker - Sovellus androidille

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 900
Mihin kaikkeen sie käytät tuota sovellusta?
Jaa tänne jotain vinkkejä jos jouat.

Profiles - Tasker Wiki (wikidot.com)

tuollaisen sivun löysin ja joissakin on linkki: Download josta avautuu vain jotain koodia. Mitenhän näitä laitetaan?
Saa jakaa myös youtube-ohjeita jos satut jotain kivoja videoita tietämään.

Tällähetkellä mie mietin että millähän sovelluksen saa pienennettyä.
Osasin laittaa jo silleen että sovellus aukeaa 2 tunnin välein, mutta haluaisin että sen aukeamisen jälkeen se sovellus pienentyisi vaikka 10 sekunnin kuluttua.
Tuolta kyllä löytää force kill, mutta en sellaista halua.
Mutta en löydä mistään sellaista kohtaa että ennen toisen toiminnon suorittamista tuo tasker odottaisi vaikka 10 sekunttia, eli jonkinlainen delay-toiminto..

1631815468167.png


osaako joku neuvoa mulle miten mie teen vaikka nää 6 ja 7 kohat viellä tänne?
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 900
Löysin sen pienennyksen: Go home-toiminto teki sen.

eli ei tarvi enään sitä 10 sekunnin viivettä.


1631820214703.png
 
Viimeksi muokattu:

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 900
1632292542205.png


onkos tämä nyt oikein?

Laitoin tuohon toiseen kirkkaudensäädön kans tekemään aina 4 tunnin välein ku ilmoitus tulee, kun tämä mun puhelin unohtaa joskus miten kirkkaudensäätöpaneeli toimii ja näyttö on 0% kirkkaudella. Ainaki taskeri osaa käskeä sen aina toimimaan.

/tuon BEEP pitää ottaa pois, unohtunu vahingossa tuonne. toki en tiiä kuuluuko se kun aina äänettömällä pidän puhelinta ja odotan että kello ranteessa kyllä ilmoittaa kaiken.

Mulla siis watch gt kello unohtaa joskus olemassaolon ja siksi vaatii käyttää health-äpin auki välillä, niin tämän taskerin sitävarten hommasin jos tää nyt toimis.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 472
Viestejä
4 163 360
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom