- Liittynyt
- 02.02.2018
- Viestejä
- 42
Sori jos menee väärään ryhmään. Täältä ostetun Asus Strix GTX 1070 -näytönohjaimen DVI-portti rupesi kusemaan kadottaen kuvaa tai antaen omituisia moodeja joten vein näytonohjaimen postiin 31.12.2018 ja kauppa lähetti sen eteenpäin Asukselle takuuhuoltoon tammikuun toisella viikolla. Kauppa vastasi kyselyyni tällä viikolla että ilmoittavat kyllä kun saavat viestiä Asukselta.
Rupeaako 4 viikkoa ilman minkäänlaista viestiä Asukselta olemaan kohtuuttoman puolella vai ihan normimeininkiä että kestää näin kauan? Tekisi mieli jo vähän pelata.
Toinen ajatus oli että pitäisikö periaatetasolla onnistua saamaan täysi alkuperäinen kauppahinta takaisin siinä tilanteessa että Asus päättää että näytönohjain voitaisiin korvata uudella?
Mitä mieltä tuollaisen Strix 1070:n jälleenmyyntihinnasta jos jostain syystä päättäisivät palauttaa DVI-viallisen kortin takaisin korvaamatta mitään? Näyttöni ei tue 144 Hz -moodia HDMI:n kautta joten näytönohjain olisi minulle tässä tilanteessa aika turha. Ainakin HDMI-portit toimivat ongelmitta kun lähetin sen huoltoon ja suorituskyky vaikutti olevan alkuperäisen tasolla.
Rupeaako 4 viikkoa ilman minkäänlaista viestiä Asukselta olemaan kohtuuttoman puolella vai ihan normimeininkiä että kestää näin kauan? Tekisi mieli jo vähän pelata.
Toinen ajatus oli että pitäisikö periaatetasolla onnistua saamaan täysi alkuperäinen kauppahinta takaisin siinä tilanteessa että Asus päättää että näytönohjain voitaisiin korvata uudella?
Mitä mieltä tuollaisen Strix 1070:n jälleenmyyntihinnasta jos jostain syystä päättäisivät palauttaa DVI-viallisen kortin takaisin korvaamatta mitään? Näyttöni ei tue 144 Hz -moodia HDMI:n kautta joten näytönohjain olisi minulle tässä tilanteessa aika turha. Ainakin HDMI-portit toimivat ongelmitta kun lähetin sen huoltoon ja suorituskyky vaikutti olevan alkuperäisen tasolla.