Pääasia on, että kone on kunnossa, joten oikein harrastettu PohjolanHallissa. Mutta ihan tulevaisuuteen vinkiksi, että sitä pilotin käyttöä ei kannata pelätä tällaisissa tilanteissa. Edes yhdellä kun saat tuon käymään, niin pikkuhiljaa ne muut sylinterit tulee sieltä mukaan, ilma poistuu kyllä.Noniin, tännää tuli vihdoi tätä massikkata ihmeteltyä tuasen.
Asensin uuden akun paikalleen, ja kokeilin startata. Ei mitään eroa.
Kokeilin kiristää siitä pumpusta sitä pientä luukkua hieman, jossa on tuo "naru" siinä päällä. Kuulemma sekin voi olla syyllinen jos sieltä kautta saa ilmaa..
Ja otin kokonaan yhden venttiileille menevistä putkista auki, että videolla sain ihmeteltyä miten sieltä polttoainetta tulloo oikee. Jotenkute sieltä sitä tuli, kun katselin ja laitoin sitten kiinni takaisin.
Ajattelin että kokeillaa vielä startata vähän pitempää. No mitäs ihmettä, se lähti sitten n. 30s jälkeen käyntiin vihdoin!
En sitten tiedä, saiko tuolta luukun kautta ilmaa, vai oliko niin paha ilmalukko jossain, vai mikähän oli. Mutta nyt tuntuu toimivan taas ihan kuten ennenkin, ja uudelleenkin käynnistyi hyvin. Kokeilin hieman lumihommiakin sillä, ja tuntui hyvin toimivan