Joo ei se poissuljettu ole. Mitä mä nyt oon tässä satojen tuntien nettiselaamisella selvittänyt on, että abs kehät ei ole osallisena, kun ecu tekee ensimmäisen checkin sensoreille kun kääntää virrat päälle. Tämän asian vahvistaa se, että äskeittäin asentamani intermotorin sensorit taakse ei aiheuttanut vikakoodeja vaikka ne ei ollut navan sisällä. Täs on vaikea enää ymmärtää yhtään mitään. Pelkkiä kysymysmerkkejä. Ecun pitäisi olla kunnossa, johtosarjan pitäisi olla kunnossa, eli jäljelle jää sensorit , kehät tai joku täysin muu mitä en ole edes ajatellut.Tähän kun on sen verran antureita kokeiltu, ei minusta enää tunnu uskottavalta selitykseltä että kaikki olisi ollut yhteensopimattomia tähän malliin ja joku tuolla aikaisemmin sanoi että 90% näistä vioista on siinä ruostuneessa kehässä, jossa ilmeisesti jonkunlainen mangneettipinta, sitä en tiedä pitääkö nämä prosentit paikkansa, kun pari abs anturia vaihtanut vanhempiin VW merkkisiin kippoihin, eikä tarvikeosa ole ollut koskaan ongelma.
Tässä mallissahan on kehät laakereiden sisällä. Onko siellä joku pinnoite siinä renkaassa vai joku toisen tyyppinen toteutus, niin sitä en tiedä. Mun mielestä tässä ei nyt mikään viittaa abs kehien mekaaniseen vaurioon vaan siihen etten saa autoon alkuperäisiä tai alkuperäisen osanumeron mukaisia sensoreita tai uuden osanumeron taka-anturit pitää parittaa jonkun toisen osanumeron etuantureiden kanssa... Tai molemmat taka-anturit vioittuivat asennuksessa(mitä epäilen suuresti)
Viimeksi muokattu: