Pyrres
Apina koulutuksessa
- Liittynyt
- 18.07.2017
- Viestejä
- 5 904
Ilmastoinnista puheenollen. Mikä voisi vinkua korkeaa vinkunaa ohjaamossa kun lyö ilmastoinnin päälle? Auto minkä ilmastoinnille ei ole ollut tarvetta eikä ollut ostaessa tarpeeksi lämmin ilma testaukseen. Ei väliä onko autolla vai manuaalilla. Fiesta 1.6tdci 2009. Ei puhalla kylmää kylmää ainakaan, mutta kun ei tiedä onko anturi vai ilmastoinnin aineet kadonneet. Logiikka toimii aka pyrkii pitämään kylmänä tai kuumana ja kuumaan autoon istuessa puhaltaa niin kylmää kun tulee. Ac päälle ja vinkuna alkaa. Ei korvat kestä pitää päällä, mutta kohta voi tarvita niin rupesin miettimään mikä olisi.


Ja noin loogisesti, voisi luulla, että huipulla on kansi.