Surviving the Aftermath (1.0 julkaisu 16.11, Suomi-studion peli!)

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 238
En nähnyt tästä aiempaa ketjua, itse löysin tänään pelin Surviving the Aftermath joka on Suomalaiselta pelistudiolta Iceflake Studios Oy. Peli on early access vaiheessa ja tällä hetkellä saatavilla Epic Games Storesta (PC) ja Xboxille.

Pelistä: "Survive and thrive in a post-apocalyptic future — resources are scarce but opportunity calls. Build the ultimate disaster proof colony, protect your colonists and restore civilization to a devastated world. Remember: The end of the world is just the beginning."
Pelissä on vahvoja vaikutteita mm. Frostpunk pelistä. Itsellä oli vielä Epicin -10€ kuponki eli pelille jäi hintaa 9,99€.

Pelin sivut: https://www.survivingtheaftermath.com/
Epic Games sivut: www.epicgames.com/store/en-US/product/surviving-the-aftermath/

Onko muut tutustuneet? Mitäs tykkäätte?
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 075
Olen tätä vähän vilkuillut, mutta parit revikat mitä olen lukenu sanoo että tekeminen loppuu aika nopsaan. Mutta seurataan miten peli kehittyy, nykyisellään en arvaa vielä ostaa vaikkei toki ole hinnalla pilattu Epicissä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 238
Nostetaas taas kun vuosi vierähtänyt.

Vuosi sitten kun keskustelun avasin, oli julkaistu päivitys 5, "Update 5: Sanctuary".

Tämän ja nykyhetken aikana on tullut 12 isompaa päivitystä/korjausta, peli on siis hyvinkin elinvoimainen.

Peli on saatavilla myös Steamista: Surviving the Aftermath on Steam

Itse aloitin uuden kampanjan ja kyllähän tässä useampi tunti vierähti. Valittavasti pakko mennä nukkumaan
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 238
Nyt on torstaina tulossa taas isompi päivitys, nimeltään Gold ja tässä on tehty tosi hyvin parannuksia jotka auttavat turhassa mikromanaagerauksessa, esimerkiksi kun koloniaan hyökätään voit aktivoida hälytyksen jolloin asukkaat menevät suojaan ja spesialistit hyökkäävät uhan kimppuun.

Paneeleita on selkeytetty ja selviää tarkasti miksi rakennus ei toimi.
Spesialistien rekrytointi on helpompaa, ei tarvitse odotella että saapuvat portille.

Spesialistien ei tarvitse enää kartalta palata pitkää matkaa takaisin vaan settlerin avulla voit rakentaa vaikka väliaikaisen teltan, jossa parannat.

Nyt vielä parin päivän ajan Epic Games Storesta saa -10€ kupongilla 8,74€ hintaan joka on siis ryöstöhinta :D


Vahva suositus jos olet pitänyt esim. Frostpunk:sta
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 238
Early Access päättyy ja 1.0 julkaisupäivä on 16.11.2021:

Epic Games Storessa 24,99€ eli jos vielä koodi käyttämättä niin 14,99€!
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 404
Viestejä
4 236 284
Jäsenet
71 206
Uusin jäsen
Jocn Rock

Hinta.fi

Ylös Bottom