Surround äänet peleissä / kuulokkeiden eri systeemit???

Liittynyt
05.12.2018
Viestejä
92
Olisko täällä ketään asiantuntijaa selittämään miksi nykyaikaiset kuulokkeet ei enään toista surround ääntä kunnolla?
Olen tässä nyt pitkänaikaa etsinyt tietoa ja syytä minkätakia en saa uusista kuulokkeista edes kohtuullista surround ääntä ulos, lisäksi kun olen lukenut kymmeniä reviews sivuja niin niissä ei pahemmin tuosta surround äänestä puhuta, ja jos puhutaan niin eri sivustoilla on aina täysin eriävät mielipiteet, mulla on noin 6-7v vanhat turtle beatch stealth 450 luurit joissa surround toimii pelissä kun pelissä loistavasti, ongelmana on vaan huono äänenlaatu sekä lievä jatkuva kohina, joten ostin noin vuosi sitten razer blackshark V2 pro joissa äänenlaatu hyvä mutta surround ääni ei toimi kun peleissä jotka tukee noiden THX systeemiä, pari kk sitten ostin taas steelseries arctis 7+ luurit joista en saa surroundia missään pelissä toimimaan vaikka mitä säätää? Noissa stealth 450 on DTS headphone:X joka on toiminut joka pelissä, muissa luureissa olevat ei, en nyt ymmärrä ollenkaan miksi ei nuo uudemmat systeemit toimi, pitääkö siis pelin tukea luureissa olevaa surround ääntä vai onko nuo uudemmat systeemit vaan niin huonoja? Ei viittis enempää ostaa kuulokkeita kun ei voi tietää miten toimii, sitten on nuo maksulliset ohjelmalliset DTS ja atmos joka luureille ja muistaakseni tuota DTS joskus testasin mut ei sekään toiminut, joten osaisiko joku valaista asiaa missä mennään tai mitä tehdä, tällähetkellä joudun vaihtelemaan 2 kuulokkeiden välillä riippuen pelaako vai kuunteleeko musiikkia joten on aika rasittavaa =/
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 469
Viestejä
4 200 508
Jäsenet
70 911
Uusin jäsen
laskostaja

Hinta.fi

Ylös Bottom