• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Supertorstaina kolme Tornado-pesua 45,5€

2020-2022 tuon kolmen paketin alehinta oli 39.90€ (kolme yhden hinnalla). Eli ei tuo 45.50€/3kpl nyt huono ole, kunhan vain saa pesut käytettyä järkevästi.

E: 2023-2024 tuon 3:1 tarjouksen hinta oli 44.90€

Aika perus tarjous tarjous kyllä lopulta. Toivottavasti tulee parempia vielä kevään mittaan.
Minkälaisia parempia tarjouksia olet joskus nähnyt? Ei ihan hirveästi parempaa taida olla luvassa. Tietysti voi käydä -50% yö pesussa tai ostaa jonkun kk pesupaketin jolloin kerta käynti halvempi.

Viimeksi ostin abc -pesuja 3, tarjoushintaan x euroa.

Taas sitä viimeistä pesua muiden köyhien kanssa jonotellessani päivää ennen viimeistä käyttöpäivää lupasin, että ei enää koskaan näitä tarjouksia.

Ans kattoo nyt....
tämähän on ihan itse aiheutettu ongelma.

tämähän on ihan itse aiheutettu ongelma.

Vielä vuosi sitten ajattelin samaa kun jäi ABC koodit viimeiselle viikolle, mutta viime aikoina tullut tähän ajatukseen muutosta. Länsi-Uudenmaan alueella muutamat pesulat on auttamatta saaneet jäätävän suosion ja koko ajan on noin 4-6 auton jono pesulaan, oli tarjouksia tai ei. Pesuun jonotaminen kestää 45-75min ja siihen vielä pesu ja matkat päälle jos ei onnistu ajoittamaan kaupassa käynnin yhteyteen. ABC Pesuloiden suosio varmasti vaihtelee alueittain mutta niiden koodien huono puoli on se että ne on sidottu tietyn osuuskunnan alueelle. ST1 koodit toimivat kaikilla asemilla joten jatkossa jää ABC koodit hankkimatta.

Mistä tämä 79,90 € normi hinta löytyy?
Ihan St1 sivuilta tai sovelluksesta.

Tänään tuo on tietenkin piilotettu, kun myydään tätä pakettia ja halutaan näyttää suurempi alennusprosentti.

Tässä Wayback Machinen kuvakaappaus tammikuulta:
1744264395560.png

Itsellä tulee matkaa lähimpään harvalukuisista Tornado pesuloista edestaikaisin yli 80km ja suunnassa johon on harvoin asiaa, kun taas ABC-lle alle kilometri, jota olen käyttänyt.
Olkaa lisäksi tarkkana tuon Tornadon alustapesun kanssa jota ei ole tarjolla kaikissa pesuloissa, kokemusta on.

Itsellä tulee matkaa lähimpään harvalukuisista Tornado pesuloista edestaikaisin yli 80km ja suunnassa johon on harvoin asiaa, kun taas ABC-lle alle kilometri, jota olen käyttänyt.
Olkaa lisäksi tarkkana tuon Tornadon alustapesun kanssa jota ei ole tarjolla kaikissa pesuloissa, kokemusta on.
Ei sitten varmaan kannata tähän tarjoukseen tarttua jos pitää pesua varten ajaa lähes 100km ylimääräistä viereisen ABC-pesulan
sijaan.

Minulle voisi myydä yhden pesukoodin kympillä, jos joku sattuu miettimään, tarttuisiko tuohon tarjoukseen. :asif:

Viimeksi ostin abc -pesuja 3, tarjoushintaan x euroa.

Taas sitä viimeistä pesua muiden köyhien kanssa jonotellessani päivää ennen viimeistä käyttöpäivää lupasin, että ei enää koskaan näitä tarjouksia.

Ans kattoo nyt....
Viimeisenä käyttöpäivänä parin tunnin jonotus shellin pihassa. Juu ei enää näitä, riittää boss glossin kk passi johon ei tuntien jonoja koskaan.

Minulla on vieressä täällä Imatralla Shellin huoltoasema ja siinä autopesu, mutta ei ollut listattuna sovelluksessa tai nettisivuilla kartassa. Soitin ja varmistin, niin ei toimi koodit heillä.

Statistiikka

Viestiketjuista
274 415
Jäsenet
77 196
Uusin jäsen
par1-net

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom