Alkoovelle.com HUIJAUS? kokemukset, tilausseuranta

Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 880
Mulle tuli lauantaina viestiä alkoovelta, että tilaus on lähetetty, mutta ei superalko.lv lähettänyt mitään vahvistusta. Onkohan joku alkoovelle viivyttely viesti sitten, kun kyselin pari päivää ennen mikä kestää :D
 
Liittynyt
01.04.2017
Viestejä
58
Ei oo vielä näkyny "viimeviikolla noudettuja" tilauksia.En hirveesti vielä alkoovelle palvelua kehuis.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 457
Mulle tuli lauantaina viestiä alkoovelta, että tilaus on lähetetty, mutta ei superalko.lv lähettänyt mitään vahvistusta. Onkohan joku alkoovelle viivyttely viesti sitten, kun kyselin pari päivää ennen mikä kestää :D
Tuosta viestistä ei paljoa tartte välittää. Itse siis tilasin 3.5. ja näköjään 26.5. on tullut alkoovelle tuo sama viesti jossa seurantakoodit. Tänään sitten tuli superalkolta maili että tilaus olisi lähetetty.

Ja tosiaan kuten jo kirjoittelin niin koomisinta on että tuosta tilauksesta puolet tuli jo viikko sitten perille.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 880
Mulle tuli lauantaina viestiä alkoovelta, että tilaus on lähetetty, mutta ei superalko.lv lähettänyt mitään vahvistusta. Onkohan joku alkoovelle viivyttely viesti sitten, kun kyselin pari päivää ennen mikä kestää :D
Superalko.lv vastasi spostiin, että tavara on lähtenyt heiltä 14.6. Eli alkoovelle lauantaina 11.6 lähettämä ”tilaus on lähetetty” oli jonkinlaista vahingon torjuntaa. Varmaan tiesivät, että ensi viikolla kerkeävät tilauksen noutaa.
 

braide

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
571
Mulle alkoovelle laitto viestin 11.6. että tilauksenne on vasta nyt runkokuljetuksessa, pyrimme toimittaa tällä vkolla jne.
Eilen tuli sitte superalko.de että nyt on lähteny. Ni onko se nyt sit lähteny sillo 11. Vai eilen.
Ei saatana että voi vuonna 2022 vaikeeta lähettää tavaraa
 
Liittynyt
01.05.2017
Viestejä
25
Joo sama juttu, ei nyt näytä menevän ihan taiteen sääntöjen mukaan kummallakaan.

11.5. tilattu ja samana päivänä laitettuani viestiäni alkoovelle.comiin tuli sieltä viesti missä lupasivat noutaa lastin "ensi viikon alussa"
24.5. kyselin perään ja lupasivat että nouto "huomenna tai viimeistään torstaina koska tilaus on pakattuna vasta silloin"
26.5. tullut "tilauksesi on käsitelty" -viesti alkoovelle.comista
1.6. soittelivat superalko.de:stä että kaikkea ei saa ja sovittiin korvaavat tuotteet tilalle (osa tuotteista maksettiin takaisin heti tilille kun ei ollut korvaavia tuotteita) ja sanoivat että illalla tulee kuriiri hakemaan
9.6. kyselin taas perään alkoovelle.comista ja lupasivat että "tilaus olisi lähdössä teille viimeisen tiedon mukaan Vantaalta alkuviikosta ja saapuisi teille ensi viikon puolivälissä"
15.6. eli keskiviikkona kyselin taas perään alkoovelle.comista ja "Postin seurantanumero aktivoituu perjantaina tai viimeistään maanantaina"
15.6. saman viestiketjun päätteeksi alkoovelle.com kertoi että superalko.de on upouusi myymälä ja heillä ollut käynnistysvaikeuksia
16.6. kyselin superalko.de:stä tilannetta ja heidän mukaansa lasti on pakattuna ja odottaa noutoa ja kertoi että alkoovelle.comilla on viivettä noudoissaan

Melkoista toimintaa kun yli kuukaudessa eivät ole saaneet edes tavaroita varaston ovesta ulos. Muutamia kertoja tilannut eri marketeista ja kuriireilta eikä ikinä ole ollut mitään ongelmia.
Toki omaa tyhmyyttä maksaa suoraan näitä tilisiirrolla.

Itse välttäisin varmuuden vuoksi molempia toimijoita, kyseistä markettia ja kuriiria jatkossa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
49
Kuukauden käsittelyaika tilauksesta lavan lähtöön, toimitusaika itäiseen Suomeen sovittiin kolmantena arkipäivänä kun lava lähtenyt. Postin rekka toimitti pihaan saakka, eli shippiin osalta homma toimii 100%.
Pientä säätöä oli superalkon kanssa tuotteiden saatavuuden takia mutta loppujen lopuksi pihassa kaikki mitä tilattukin, vain yksi vaihdokiksi ehdotettu viinapullo korvattu toisen merkkisellä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 457
Noniin, lisää vaiheita!
Nyt sain sähköpostin "pakettikauppa" -nimiseltä. He ovat tuomassa Dionosys Trading ltd pakettia, joka on ehkä alkoovelle firma.
Ehkä siis kohta saan sen toisen puuttuvan paketin! Mutta on kyllä sellaiset kuviot että oksat pois. Vieläkään en tiedä miten bulgaria liittyy saksasta oluen rahtaamiseen, mutta ehkä tärkeintä saada ne oluet.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 880
Noniin, lisää vaiheita!
Nyt sain sähköpostin "pakettikauppa" -nimiseltä. He ovat tuomassa Dionosys Trading ltd pakettia, joka on ehkä alkoovelle firma.
Ehkä siis kohta saan sen toisen puuttuvan paketin! Mutta on kyllä sellaiset kuviot että oksat pois. Vieläkään en tiedä miten bulgaria liittyy saksasta oluen rahtaamiseen, mutta ehkä tärkeintä saada ne oluet.
Dionosys Trading ltd on mulla oma postissa edustettuna kahden lähetyksen voimin vaikka yhden tilauksen olen tehnyt. No kummassakaan ei ole tapahtunut mitään seurantakoodin luomisen jälkee 26.5. Eiköhän toi ole joku alkoovelle liittyvä. Bulgarialainen henkilökunta varmaan aika vahvasti läsnä tässä sekoilussa.
 
Liittynyt
18.04.2022
Viestejä
122
Dionosys Trading ltd on mulla oma postissa edustettuna kahden lähetyksen voimin vaikka yhden tilauksen olen tehnyt. No kummassakaan ei ole tapahtunut mitään seurantakoodin luomisen jälkee 26.5. Eiköhän toi ole joku alkoovelle liittyvä. Bulgarialainen henkilökunta varmaan aika vahvasti läsnä tässä sekoilussa.
Joo alkoovelle tuli mulla tolla nimellä, 50kg lähetyksen tilasin, 2 tommosta pakettia omaseurantaan eikä päivittynyt ennenku oli lähetys jaettu
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 457
Noniin, nyt posti toi Dionosys Tradinging ala pakettikauppa ala alkoovelle paketin. Tai näin ainakin kuvittelen mitä etäältä kattelin. Saa vielä työpäivän jännittää että mitä sieltä oikeasti tuli...
Oliskohan se omalta osalta sitten vihdoinkin sulku tähän keikkaan? 3.5. asti odoteltu niin toivon että sisältö on oikea ja ehjä jotta voin unohtaa tämän kokeilun!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 457
No niin, paketti avattu. Todellakin oli alkoovelle toimitus. Eli vihdoinkin alkoovelle hoiti oman osuutensa.
Mutta eipä tässä nyt sitten päässyt juhlimaan vaan "tunnetusti" superalko.de jätti kyydistä pois yhden 3L viinitonkan. Heillä oli kuitenkin yli kuukausi aikaa pakata rojut ja silti unohtuu osa tavaroista :)
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 880
Tänne tuli nyt pakettikaupalta viestiä, että alkooven/Dionosys Tradinging lähetys superalko.lv joka lähetettiin viimein 14.6 on lajiteltu postilla. Katotaan monta päivää vielä menee viimeiselle muutamalle kilometrille ja löytyykö kaikki mitä tilattu.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 880
25.5 tehty superalko.lv lähetys viimein kotiutunut. Illemmasta selviää tuliko kaikki mitä piti, kun pääsen paketin avaamaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
689
9.5 tilattu superalko.lv + kuljetus alkoovelle.com
11.5 SuperAlko pakannut ja noudettavissa
1.6 Kyselin alkoovelle.comin asiakaspalvelusta missä mennään, sain vastauksen parissa tunnissa hyvällä suomella. Lupasivat että ensi viikolla saan lähetykseni.
7.6 Postille tullut seurantakoodi ja ennakkotieto
13.6 Alkoovelle lähettänyt tilauksen
20.6 saapunut Postille
21.6 toimitettu ovelle

Testiksi laitoin tilauksen kun muutama täällä oli saanut tilauksensa perille. Kortilla ja tilisiirrolla maksaminen oli riski, mutta tavara tuli sentään perille lopulta. Mikään kiire tällä ei ollut joten minulle samantekevää vaikka meni toista kuukautta, ei kuitenkaan millään tapaa hyväksyttävää näin pitkä toimitusaika. (alkoovelle.comin takia?)
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
64
Ihmeitäkin voi tapahtua. Superalko.de palautti rahat tilille lähetyksestä puuttuneista juomista+rahdista. Vaati vaan soittaa heidän numeroonsa. Siellä olikin aika meteli taustalla ja selvän saanti olikin vähän niin ja näin. Ihan tekstiviestitse homma alkoi etenemään. Elikkäs, sähköpostiin ei vastata, mutta puhelimeen kyllä, sekä tekstiviesteihin. Okeij... 2/5 tähdet tälle.
 
Liittynyt
17.11.2017
Viestejä
622
3.5 tilattu Superalko.de ja "lupasivat" lähettää paketin kesäkuun alussa. Noh mitään ei kuitenkaan kuulunut, joten laitoin maanantaina sitten kiukkuisen viestin, että haluan rahat takaisin. Palauttivatkin seuraavana päivänä.
En kyllä tällä kokemuksella voi suositella kenellekään.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
141
oho tänään yllättäen tuli 2kk sitten superalko.de tilattu ja alkoovelle kuljetus, mutta vain 1/2 paketeista tuli perille. En suosittele näitä firmoja jatkossa
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 880
25.5 tehty superalko.lv lähetys viimein kotiutunut. Illemmasta selviää tuliko kaikki mitä piti, kun pääsen paketin avaamaan.
Tähän tuli kaikki mitä tilattu vaikka oli vähän ”hankala” tilaus pakata. 3 laatikkoa olutta ja litran pullo. Laatikot rivissä ja päässä pohjalla makasi tuo pullo kunnolla käärittynä kuplamuoviin. Ja lopputila sullottu täyteen kuplamuovia. Superalko.lv hoiti hommansa ihan hyvin. Alkoovelle ei.
 
Liittynyt
12.01.2022
Viestejä
78
Superalko.de tilaus 27.4 tuli perille 22.5.Laatikot oli kääritty epämääräisen näköisiksi mötiköiksi.Avattu ainakin 3 kertaan ja silti puuttui vielä 1 olut laatikko ja rommi pullo.Viivästyksen syy on ilmeisesti jokin muu kuin kuljetusliike.Tilannut samassa ajalla 2 kertaa superalko.lv ja molemmat pakattu hyvin ja tulleet oiken ja ihan kivassa ajassa.
 
Liittynyt
27.09.2020
Viestejä
14
13.5 tilaamista tuotteista saapui tänään 3 laatikkoa ja 1 seikkailee vielä matkalla. Näkyy kuitenkin seurannassa. Kyselin niistä olkoovelle jo useamman kerran. Oli kuulemma osoite-etiketit jääneet Superalkolla laittamatta.
5 keissiä Kronenbourg 50cl oli vaihtunut 0.33 lasipulloihin. Lisäksi 4x viskiä oli vaihtunut savuisiksi, jota vihaan. Ja pari vaimon viiniäkin oli vaihtunut. Reklamaatio tehty, odotellaan.
Kaikkinensa jäi melkoinen paskan maku tästä lafkasta.
 
Liittynyt
23.12.2020
Viestejä
43
13.5 tilaamista tuotteista saapui tänään 3 laatikkoa ja 1 seikkailee vielä matkalla. Näkyy kuitenkin seurannassa. Kyselin niistä olkoovelle jo useamman kerran. Oli kuulemma osoite-etiketit jääneet Superalkolla laittamatta.
5 keissiä Kronenbourg 50cl oli vaihtunut 0.33 lasipulloihin. Lisäksi 4x viskiä oli vaihtunut savuisiksi, jota vihaan. Ja pari vaimon viiniäkin oli vaihtunut. Reklamaatio tehty, odotellaan.
Kaikkinensa jäi melkoinen paskan maku tästä lafkasta.
siis oliko tuo tilaus tehty 13.05 ?
 
Liittynyt
27.09.2020
Viestejä
14
Jep. Nopeeta toimintaa! :rofl:
Nyt tuli pahoitteluviesti ja lupasivat hyvittää puuttuvat tuotteet. Katsotaan saapuvatko rahat koskaan..
 
Liittynyt
27.09.2020
Viestejä
14
No nyt kyllä täytyy antaa lisäpisteitä. Pyysin korvausta muutama tunti sitten ja nyt oli maksettu kaikki. Bonuksena mulle jäi vielä 4 litraa famous grouse smoky blackiä. Eiköhän ne joku mökkivieras juo.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 457
Kuinka olette saaneet yhteyttä .de:hen? Multa puuttuu edelleen yksi 3L bib. En saa mitään kontaktia tuonne!
 
Liittynyt
31.05.2022
Viestejä
12
Kohta kuukaus ooteltu puuttuvia rahoja, tarvii varmaa ensviikolla soitella sinne
 
Liittynyt
12.07.2022
Viestejä
3
Tuli juuri tilattua superalko.lv sivulta n. 800kg lava, alunperin ajatuksena ottaa kuljetus alkoovelle kautta. Oisko kenelläkään parempia suosituksia vai meneekö tällä ja toivotaan parasta?
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
498
Tuli juuri tilattua superalko.lv sivulta n. 800kg lava, alunperin ajatuksena ottaa kuljetus alkoovelle kautta. Oisko kenelläkään parempia suosituksia vai meneekö tällä ja toivotaan parasta?
Itse ottaisin kuljetuksen jommastakummasta näistä.
 
Liittynyt
07.08.2018
Viestejä
329
13.6 tehty tilaus Shippii/UPS Collect kuljetuksella lähtenyt liikkeelle. Raportoin vielä kun tilaus saapuu, että vastaako sisältö tilattua.
 
Liittynyt
12.07.2022
Viestejä
3

Itse ottaisin kuljetuksen jommastakummasta näistä.
Otin kuljetuksen nyt kuitenkin tuolta alkoovelle kautta ja kuulemma huomenna lähtee Latviasta ja perjantaina saattaapi olla perillä jos posti kulkee Suomessa. Infoillaan miten menee, he nimittäin sanoivat että ongelmat on vaan Saksassa mutta ei Latviassa
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 880


Otin kuljetuksen nyt kuitenkin tuolta alkoovelle kautta ja kuulemma huomenna lähtee Latviasta ja perjantaina saattaapi olla perillä jos posti kulkee Suomessa. Infoillaan miten menee, he nimittäin sanoivat että ongelmat on vaan Saksassa mutta ei Latviassa
Ei mitenkään pelotteluna, mutta kyllä niitä ongelmia oli latviassakin tossa touko-kesäkuun aikana. Jos jaksat kelata ketjua niin olen jotai tänne turinoinut. Kaikki kuitenkin lopulta tuli perille joten sinäänsä ei ongelmaa. Kesti vaan aika kauan, mutta ehkä he ovat korjanneet ongelmat.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
716


Otin kuljetuksen nyt kuitenkin tuolta alkoovelle kautta ja kuulemma huomenna lähtee Latviasta ja perjantaina saattaapi olla perillä jos posti kulkee Suomessa. Infoillaan miten menee, he nimittäin sanoivat että ongelmat on vaan Saksassa mutta ei Latviassa
Heinä-elokuun vaihteessa sitten voit palata asiaan jos olet kuorman saanut.
 
Liittynyt
12.01.2022
Viestejä
78
Latvian kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa ja kuljetus alkoovelle..Saksa syytti kuljetusliikettä ettei nouda.Kuljetusliiketkö on avannut paketteja ja lisännyt niihin puuttuvia tuotteita?Siltikään ei tullut kaikki.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 880
Latvian kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa ja kuljetus alkoovelle..Saksa syytti kuljetusliikettä ettei nouda.Kuljetusliiketkö on avannut paketteja ja lisännyt niihin puuttuvia tuotteita?Siltikään ei tullut kaikki.
Niin syytti Latviakin alkoovelle perseilystä.
 
Liittynyt
12.07.2022
Viestejä
3
Ei mitenkään pelotteluna, mutta kyllä niitä ongelmia oli latviassakin tossa touko-kesäkuun aikana. Jos jaksat kelata ketjua niin olen jotai tänne turinoinut. Kaikki kuitenkin lopulta tuli perille joten sinäänsä ei ongelmaa. Kesti vaan aika kauan, mutta ehkä he ovat korjanneet ongelmat.
Oon kymmenisen kertaa tilannut juomia Virosta/Latviasta/Saksasta ja joka kuljetus on aina vienyt 2 - 6 viikkoa. Alkoovelle valikoitui noista vaihtoehdoista puhtaasti sen takia, että oli ainut paikka jossa asiakaspalvelua sai alle vuorokaudessa (vastasivat s-postiin muutamassa tunnissa). Ja viimeeksi mulla oli ongelmia tuon FBS Deliveryn kanssa, kun jostain syystä eivät saaneet lähetystä liikkumaan Suomessa eteenpäin, vaan se odotteli varastolla muutaman viikon. Toisaalta ei tässä kyllä kukaan janoon kuole vaikka toimituksessa menisikin useampi viikko, kunhan joskus perille löytää.
 
Liittynyt
31.05.2022
Viestejä
12
Latvian kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa ja kuljetus alkoovelle..Saksa syytti kuljetusliikettä ettei nouda.Kuljetusliiketkö on avannut paketteja ja lisännyt niihin puuttuvia tuotteita?Siltikään ei tullut kaikki.
Superalko syytti tukkureita mun tapauksessa et tavaraa puuttu tilauksesta. Kuriirina shippii
 
Liittynyt
31.05.2022
Viestejä
12
+3725045418

Tuosta numerosta sain yhteyden tekstiviestitse lafkaan. Englanniksi laitat koodia sinne.
Kiitos, tää pelas. Kuukauden verra sähköpostien lähettelyä ja sattunnaisesti niihin vastas. Laitoin tekstiviestiä nii seuraavana päivänä oli rahat palautettu
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
64
Kiitos, tää pelas. Kuukauden verra sähköpostien lähettelyä ja sattunnaisesti niihin vastas. Laitoin tekstiviestiä nii seuraavana päivänä oli rahat palautettu
Hyvä että homma alkoi etenemään

Itelle tulossa satsi nro 2. kyseisestä murjusta tulevana tiistaina. Nyt kovasti vakuutteli lähettäjä että tuotteita ei a) puutu, b) ole vaihdettu. Eletään jännän äärellä...
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
64
Hyvä että homma alkoi etenemään

Itelle tulossa satsi nro 2. kyseisestä murjusta tulevana tiistaina. Nyt kovasti vakuutteli lähettäjä että tuotteita ei a) puutu, b) ole vaihdettu. Eletään jännän äärellä...
1.7. tilattu lavatilaus. 19.7. putosi kuorma pihaan, shippii/posti toimi kuriirina. Nyt oli tuotteet oikein ja määrätkin melkein oikein.. Ainoa väärä määrä oli jäksy, jota oli reilu litra LIIKAA. Ei vaatine reklamaatiota
 
Liittynyt
29.05.2020
Viestejä
200
Pistin viikko sitten tilausta, heti kättelyssä tuli tää viesti sähköpostiin että osa tuotteista puuttuu varastosta.
Pari kukkuluuruu viestiä laitoin nettisivujen kautta muttei vastausta, mitenkäs tätä kannattaa lähteä lähestymään, ei kiinnostas ruveta soittelemaan mihinkään ulkomaan numeroihin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Pistin viikko sitten tilausta, heti kättelyssä tuli tää viesti sähköpostiin että osa tuotteista puuttuu varastosta.
Pari kukkuluuruu viestiä laitoin nettisivujen kautta muttei vastausta, mitenkäs tätä kannattaa lähteä lähestymään, ei kiinnostas ruveta soittelemaan mihinkään ulkomaan numeroihin.
Kuten tuolla toisessa langassa kerroin, niin ainakin minulle se saksan superalko on vastannut 1-2 päivän viiveellä sähköposteihin. Englanniksi olen sinne kirjoittanut ja englanniksi olen vastaukset saanut.
 
Liittynyt
12.01.2022
Viestejä
78
Lähetä tekstari tai soita sivun alaosassa olevaan numeroon.Selvää suomea ymmärtää ja alkaa homma edistyä.Tuo email. on onnen kantamaa vastauksen suhteen.
 
Liittynyt
29.05.2020
Viestejä
200
Vastasivat heti sähköpostiin, tuli seurantakoodit ja muut rensselit sekä lyhyt viesti: tilauksesi on matkalla
 
Liittynyt
18.08.2022
Viestejä
1
5.5. tilattu superalko latviasta 8 laatikkoa brandy lonkeroa eikä ole vielä tullut. Asiasta on käyty sähköpostin vaihtoa ja ilmeisesti tilaus on kadonnut
alkoovelle piti toimittaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 464
Viestejä
4 162 933
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
domppaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom