Maat eivät ole suoraan vertailukelpoisia. Vaikka boomerit saivat Suomessa kämpät pilkkahintaan, nykyiseen hintatasoon verrattuna, niin Virossa ne saatiin melkeinpä ilmaiseksi Neuvostoliiton ansiosta. Eivät ehkä olleet kovin hienoja kämppiä mutta lähes ilmaisia ja omia(itsenäistyessään). Siinä saatiin kertaheitolla aika suuri kuluerä pois omasta elämästä.
Ehkä parempi kysymys olisi, että miksi Baltia päätti juosta sosialismia karkuun heti sen romahtamisen jälkeen kuin taas täällä sitä pidetään edelleen hyvänä ideana?
Ehkä parempi kysymys olisi, että miksi Baltia päätti juosta sosialismia karkuun heti sen romahtamisen jälkeen kuin taas täällä sitä pidetään edelleen hyvänä ideana?
Viimeksi muokattu: