Ohessa Vergen ja Donut Labin sijoittajakirjeet ja “Insider Report” -raportit.
Nämä asiakirjat ovat ensisijainen näyttö rikosilmoitukseni ja Finanssivalvonnalle tekemäni ilmoituksen taustalla. Lukekaa ne. Ne osoittavat johdonmukaisen kaavan: miten nämä yhtiöt yhdessä Marko ja Tuomo Lehtimäen kanssa ovat rakentaneet sijoittajien odotukset liioitteluille lupauksille ja valheille, joita ei voida lunastaa mukaan lukien vaihtovelkakirjajärjestely, jota he ovat pyörittäneet vuosia. Olen ilmoittanut tästä menettelystä poliisille ja Finanssivalvonnalle. Asian arviointi kuuluu nyt viranomaisille, ja aion pitää huolen siitä, että niin tapahtuu.
“Superakku” ei ole heidän keksintönsä. Sen taustalla oleva teknologia on peräisin saksalaiselta CT-Coating-yhtiöltä, josta olen niin ikään tehnyt rikosilmoituksen sekä ilmoituksen OLAF:lle, Euroopan petostentorjuntavirastolle. Akun ei ole koskaan osoitettu toimivan markkinoidulla tavalla: riippumattomat SGS-testit mittasivat energiatiheyden olevan selvästi alle julkisesti väitetyn 400 Wh/kg:n. Akku ei todellakaan kestä sille luvattua 100.000 latauskertaa, todennäköisempi luku on 100. VTT:n testeissä ollut akku ei ole mikään solid state-akku vaan litiumia sisältävä akku.
“Donut Motor” ei myöskään ole heidän keksintönsä. Keksintö on Donut Labia vuosia vanhempi, joten Donut Lab ei ole voinut “kehittää” sitä, kuten nyt julkisesti väitetään. Verge kertoi sijoittajille ensin kehittäneensä avainteknologiansa itse. Vuoteen 2025 mennessä sama moottori oli brändätty uudelleen erillisen yhtiön, Donut Labin, luomukseksi. Kumpikaan versio ei vastaa alkuperäiseen patenttiin merkittyä nimeä.
Jos sinä tai joku tuntemasi on sijoittanut Vergeen tai Donut Labiin, ota minuun suoraan yhteyttä osoitteeseen
lauri@solidstateoftruth.com. Minulla on tietoa, joka on sinun kannaltasi olennaista, ja näissä asioissa ajoitus voi ratkaista, mikä on vielä mahdollista.
Asiakirjat ovat ohessa. Tee omat johtopäätöksesi.