- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 1 029
Heti alkuun todetaan etten ole vikaa ehtinyt edes tutkimaan vielä enkä enää tänään ehdi, mutta laitan ketjun aiheesta jos jollain on heitellä ideoita mistä aloittaa.
Eli auto on 2005 vuoden Chrysler Neon. Sulakeboxin sulake numero 15 oli aamulla palanut ja akku tyhjä. Yleismittari näytti akusta mitattuna 0.00V.
4h aiemmin auto toimi moitteetta.
Vaihdoin sulakkeen ja käynnistin auton kaapeleilla. Latausjännite oli 14.04V ja akku lataantui (starttasin myöhemmin pari kertaa). Nyt auto on taas seisonut noin 3-4 tuntia ja sama sulake rikki sekä akku täysin tyhjä.
Vuotovirrat ehdin mitata huomenna, mutta mitä muuta kannattaa tällä tiedolla lähteä mittaamaan/tarkistamaan?
Akku ostettu joulukuussa 2015 tai 2014.
Eli auto on 2005 vuoden Chrysler Neon. Sulakeboxin sulake numero 15 oli aamulla palanut ja akku tyhjä. Yleismittari näytti akusta mitattuna 0.00V.
4h aiemmin auto toimi moitteetta.
Vaihdoin sulakkeen ja käynnistin auton kaapeleilla. Latausjännite oli 14.04V ja akku lataantui (starttasin myöhemmin pari kertaa). Nyt auto on taas seisonut noin 3-4 tuntia ja sama sulake rikki sekä akku täysin tyhjä.
Vuotovirrat ehdin mitata huomenna, mutta mitä muuta kannattaa tällä tiedolla lähteä mittaamaan/tarkistamaan?
Akku ostettu joulukuussa 2015 tai 2014.