Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pakka- tai rengassydänmuuntaja sopivalla muuntosuhteella?PItäis saada rakennettua vähähäiriöinen AC/AC jännitelähde verkkovirrasta n. 15 VAC. Virtaa pitäisi saada ulos noin 1.5A.
Löytyiskö netistä jotain hyviä referenssitoteutuksia tms?
Pakka- tai rengassydänmuuntaja sopivalla muuntosuhteella?
No siis, mulla on tuossa hieman erilaisia putki(kuuloke)vahvistimia, joille tarvisin AC-jännitelähteen, jota voisi vähän säätää itse tarpeen mukaan. Toki voin lähteä ihan perusmuuntajasta, ja sitten iteroida omiin tarpeisiini - tässä elämän varrella vain olen huomannut, että iteratiivista kehitystyötä ei usein kande tehdä sekundaarisille palikoille itse, kun tällaiset peruspalikat on jo moneen kertaan suunniteltu ja maailmassa on käytössä tyypillisesti pari erilaista hyväksi todettua referenssitoteutusta.
Heh sä saat ainakin mielikuvituksen liikkeelle mulle tulee mieleen ECC putkella toteutettu katodiseuraajalla toteutettu 8ohm kuulokevahvistin tai suoraan anodilinjaan kytketty 600ohm kuuloke.No siis, mulla on tuossa hieman erilaisia putki(kuuloke)vahvistimia, joille tarvisin AC-jännitelähteen,