Subnautica

Discordissa tekijätiimi on aika ahkerasti vastaillut ihmisten kysymyksiin, mutta noita viestejä on aika rasittava kaivella sieltä.

Ilmeisesti ovat kuitenkin arvioineet sen, että Early Accessissä oltaisiin vähintään 2-3 vuotta. Eli ihan heti ei kannata 1.0 -versiota odottaa.

Samoin muistelisin heidän maininneen, että nykyinen kartta on n. kolmasosan siitä, mitä suunnittelivat lopulliseksi pelin kooksi.

Ekaa Subnauticaa tuli pelattua jonkin verran, mutta jäi tarinan osalta vähän kesken. Muistelen, että peliin palaaminen oli aina vähän hankalaa, koska tarinan seuraaminen oli vähän vaikeaa. Mitä katselin tätä kakkos osaa, niin vaikutti että tarinaa on helpompi seurata ja palata sen pariin. Tämä uusi kiinostaa kyllä ja tekisi mieli hankkia, mutta jotenkin harmittaisi pelailla tietäen, että tarina loppuu lyhyeen ja uutta tulee vasta kuukausien tai vuosien päästä. Itse kun en oikein jaksa toistoa ja pelit on kerran läpi pelaamisia.

Ekaa Subnauticaa tuli pelattua jonkin verran, mutta jäi tarinan osalta vähän kesken. Muistelen, että peliin palaaminen oli aina vähän hankalaa, koska tarinan seuraaminen oli vähän vaikeaa. Mitä katselin tätä kakkos osaa, niin vaikutti että tarinaa on helpompi seurata ja palata sen pariin. Tämä uusi kiinostaa kyllä ja tekisi mieli hankkia, mutta jotenkin harmittaisi pelailla tietäen, että tarina loppuu lyhyeen ja uutta tulee vasta kuukausien tai vuosien päästä. Itse kun en oikein jaksa toistoa ja pelit on kerran läpi pelaamisia.
Ei auta kuin odotella 1.0 julkaisua. Olen oppinut, että minun kannattaa välttää keskeneräiseen peliin tarttumista, koska se saattaa pilata pelin niin, että sitä ei sit enää kiinnosta pelata kun se joskus valmistuu, ja käsiin jäikin keskeneräinen ja siten keskinkertainen kokemus. Mutta ei tämä päde kaikkiin peleihin, esim tuo dune on toiminut ihan hyvin tuolleen episode-pohjaisesti julkaistuna, kun lähdin varsin myöhään mukaan, joten sisältöä oli paljon valmiina.

Statistiikka

Viestiketjuista
315 345
Jäsenet
85 084
Uusin jäsen
jerjjjjjjj

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom